ktm 790 duke

Hij zit.

1590054777865294424008.jpg
 
Dat wordt lastig, die verkoopt men niet los volgens de leverancier. Zij zouden de fabriek nog eens bellen en ik heb Bolski een bericht gestuurd, die heeft een goed netwerk. De intentie is er dus wel om op je vraag terug te komen.
 
Ze zijn eruit, de boosdoener is de thermostaat, waar de slang op aansluit. Onderdelen zijn besteld, met heel veel geluk vrijdag klaar. Vingers gekruist dus
Had jij ook witte vlekken op je slang (dit klinkt heel gek :X) en op je uitlaatbochten? Ik zag dit bij het schoonmaken ineens op mijn fiets. Lijkt me niet dat dit hoort, toch?

167EB5BE-B04E-4D06-B84C-BAAE45FD0517.jpeg
A0A43CE4-CA18-4FA1-A2D1-F5842838079E.jpeg
 
Ja, dat is duidelijk lekkage uit de slang (of ergens anders vandaan). Zou toch niet al te moeilijk moeten zijn om op te lossen. (toch? :) )
 
Oke, dank voor de bevestiging. Hoe gaat volgende week al naar de dealer voor garantiewerk (keerring en pakking) dus dan zal ik dit meteen erbij vermelden. Hopelijk is het inderdaad alleen een kwestie van slang beter aansluiten.
 
  • Leuk
Waarderingen: JuH
Onderdeel nog steeds niet binnen dus nog steeds geen motor. Klote dhl/postnl/distubuteur/wie dan ook :(.

Snap wel dat het langer duurt met de post, maar ik heb zaterdag wat besteld en dat was vandaag gewoon bezorgd bij mij. Wie weet was het onderdeel daar nog niet op voorraad. Gelukkig was het afgelopen weekend niet zo'n super weer..
 
Akrapovic na 3000km:N Kijken of ze een beetje happig zijn op garantie. Want er zit eigenlijk maar 6 maanden garantie op accessoires kennelijk.

JtKQyi2.jpg
 
  • Wow
Waarderingen: JuH
-O--O-:]:]:] Eerste keer Eifel dit seizoen.
wat is het toch een lekker stuur ding..
Wel een paar dingen opgevallen, de wegen lijken een stuk slechter in duitsland.
Of is dit het verschil tussen de Smt en de Duke?
 
-O--O-:]:]:] Eerste keer Eifel dit seizoen.
wat is het toch een lekker stuur ding..
Wel een paar dingen opgevallen, de wegen lijken een stuk slechter in duitsland.
Of is dit het verschil tussen de Smt en de Duke?

Geen ervaring met een SMT, heb er het toevallig over gehad met een maat van mij afgelopen vrijdag. Die had een z800 en nu een z1000r. Duitsland blijft op sommige stukkies lekker hobbelen.
 
Die slang zit niet goed, moet iets meer naar achter zowel de slang als de spanring.
Is naar gekeken, maar volgens monteur (van KTM-dealer) zit de slang goed. Hij ging het bekijken (fiets staat er toch voor ander garantiewerk) dus ben benieuwd of en hoe hij het gefixt heeft. Dinsdag weet ik het.
 
  • Leuk
Waarderingen: JuH
-O--O-:]:]:] Eerste keer Eifel dit seizoen.
wat is het toch een lekker stuur ding..
Wel een paar dingen opgevallen, de wegen lijken een stuk slechter in duitsland.
Of is dit het verschil tussen de Smt en de Duke?

Vering is niet top en zadel is harder. Misschien ook een beetje de sportievere houding.
 
Iets anders... Mijn achterband zit eraan te komen dus ik probeer een beetje uit te zoeken welke er straks op moet. Met welke banden rijden jullie momenteel? En zou je daar de volgende keer weer voor kiezen?
 
Ik heb sinds mijn vorige beurt Dunlops, ben even de naam kwijt maar nog geen 1000 km mee gereden dus kan nog niet echt goed oordelen.
 
Iets anders... Mijn achterband zit eraan te komen dus ik probeer een beetje uit te zoeken welke er straks op moet. Met welke banden rijden jullie momenteel? En zou je daar de volgende keer weer voor kiezen?
Had op de smt conti,s liggen was ik zeer content over. Gauw op temperatuur en goed plakken. Ik had toen de roadattack 3. De sportattack 3 is ook goed maar ik denk dat je dat minder km,s uithaald.
 
Terug
Bovenaan Onderaan