ktm 790 duke

Voor de noobs hoe heb je de lucht filter gereinigd 😁

Wat @Erwin_83 zegt … Als je een K&N hebt dan een reinigings kitje aanschaffen. Insprayen met de cleaner, voorzichtig uitspoelen onder de kraan (van schoon naar vies), laten drogen en opnieuw in oliën. Kind kan de was doen. :9

De originele is alleen voorzichtig schoon te blazen met bijv. een compressor (ook van schoon naar vies blazen) en afhankelijk van de staat/kilometers vervangen. ;)
 
Merk je verschil in prestaties met een K&N filter in combinatie met een Akra einddemper?
 
Laatst bewerkt:
Merk je verschil in prestaties met een K&N filter in combinatie met een Akra einddemper?

Ik heb geen idee. 🤷🏼‍♀️ Ik heb de motor zo gekocht met K&N luchtfilter, full Akra Evoline + Akra mapping. :) Maar er is vast wel iemand hier die je dat kan vertellen.
 
Als dit de nieuwe SMR wordt ben ik extra blij met m'n 890ukeR 8-)

safe_image.jpg
 
  • Haha
Waarderingen: zen
Er gaan ook geruchten over een 990 Duke..
Ben benieuwd of die er komt.
Ze zijn van alles aan het testen met die paralleltwin, er komt waarschijnlijk ook een straatversie van die RC8R (of wellicht wordt dat de RC990?) verschillende types achtervork etc.

Maar een mooie SMR/SMT die hebben ze nog steeds niet.
 
ik heb een vraagje, de Duke 790 bokt bij lage toeren / eerste en tweede versnelling (bekend iets) ik heb een full akra setup + mapping. Is het een idee om nog een boosterplug aan te sluiten of is dat puur overkill?
 
Laatst bewerkt:
Mijn Duke 890 is verkocht.
Indien er iemand interesse heeft: Hyperpro RSC stuurdemper 1500km oud te koop, zwart/goud - € 300 ipv 400
Track days plate powerpart, + dongle etc ( deel van de set ) € 175 ipv 245 , staat tevens in backorder bij KTM.
 
Mijn Duke 890 is verkocht.
Indien er iemand interesse heeft: Hyperpro RSC stuurdemper 1500km oud te koop, zwart/goud - € 300 ipv 400
Track days plate powerpart, + dongle etc ( deel van de set ) € 175 ipv 245 , staat tevens in backorder bij KTM.
Wat komt ervoor terug?
 
ik heb een vraagje, de Duke 790 bokt bij lage toeren / eerste en tweede versnelling (bekend iets) ik heb een full akra setup + mapping. Is het een idee om nog een boosterplug aan te sluiten of is dat puur overkill?
Recent in dit topic over gesproken, zo een boosterplug gaat het verschil niet maken.
 
Oeh, ik ben heel nieuwsgierig! Ik heb toevallig nog contact gehad met Coober maar was nog in twijfel. Ben benieuwd naar je ervaring.
Ik heb ook contact gehad met coober. Ze gaven mij aan dat ik de akra map moet omzetten naar de standaard en dat de coober de rest gaat doen. Even kijken of JTX in Cuijk mij kunnen helpen
 
Terug
Bovenaan Onderaan