KTM 950, 990, 1190. Kortom de KTM LC8 fanboy corner

Status
Niet open voor verdere reacties.
pff ik win van al die suffe vierwielers.
ik heb een 990 smr en een 990 sm :+

(en een fiat panda) |(
 
Laatst bewerkt:
Ik moet nog ff wachten op mijn nieuwe auto.
Die is pas 2015 leverbaar. Tot die tijd rij ik vulva. B|

Dit gaat de vervanger worden. *O*
(Maar waarschijnlijk niet de 5 liter V8 versie)
02-2015-ford-mustang-venice.jpg


Hoop wel dat er een trekhaak achter past.......





Ook verkrijgbaar in het zwart maar dat oogt toch minder mooi vind ik zelf. :')

001-2015-ford-mustang-spy-shots628opt.jpg
 
Laatst bewerkt:
18 april doe ik nog een keer de frans verhoeven training :]
Wie gaat er mee
http://motox.nl/MotoX/FV_OFFROAD_TRAININGEN.html


Zou ik wel leuk vinden, maar woon in Groningen en heb nog geen trekhaak met aanhanger, en op m'n WR250f is het me net even te ver -O- (Misschien voor één dagje dat hele eind met een aanhanger achter de auto ook wel trouwens). :W

Maar veel plezier!

Heb trouwens zelf afgelopen weekend een erg goede enduro training van Erik van Klinken gehad, op het circuit van MCVeendam, inclusief techniekoefeningen voor sporen & bochtjes met sporen (houding, positie, gascontrole etc), over dikke boomstammen en ingegraven vrachtwagenbanden heen, knippentechniek, hoge & steile heuvels op en af: de hele rataplan (MXperience enduro). Nu nog spierpijn in bovenarmen en schouders :X Maar zou het meteen weer doen, wat een fun! *O*
 
Bedankt.
Hoe heb je die foto in dat formaat gekregen?

Fraaie auto heb je. :}


Originele afbeelding -URL kopiëren en plakken.
Vervolgens de link tussen
zetten.


De auto is nog toekomst muziek.
Dit model is pas in 2015 leverbaar.

Moet alleen nog kiezen tussen een 5.0 liter V8 motorblok met 426pk
Of een 2.3 liter 4 cilinder eco boost motor met 309pk.

De eerste is waarschijnlijk onbetaalbaar met alle milieu belastingen die er overheen gegooid worden. :/

Het tweede motorblok heeft eco in de naam dus gaat ie vast in het 14% tarief vallen. _O-
 
Iemand hier wel eens last gehda van een benzinepomp die *pang* deed? de mijne wil daardoor niet meer rijden atm.
 
Iemand hier wel eens last gehda van een benzinepomp die *pang* deed? de mijne wil daardoor niet meer rijden atm.


*pang* lijkt me best gevaarlijk bij een benzine pomp.


Heb wel een benzine pomp gehad die kapot ging maar dan zonder *pang*
Uiteindelijk bleek mijn benzine pomp een beetje verweerd te zijn.

benzinepompjf1.jpg
 
Ik hoorde het door mn helm heen. maar het geluid kan natuurlijk door vanalles veroorzaakt zijn. Ik kneep m wel.
 
Maar waarom denk je aan een kapotte benzinepomp?

Motor kapte er gelijk mee na de pang maar dashlampjes werkten nog wel. De motor maakte ook zo'n droogloop geluid (Brooooopp broooo bop kuch deaud)

Startte ook niet meer daarna terwijl stroom wel aanwezig was. Tevens benzine stink na een minuutje of wat.
 
Vanavond na het eten nog ff een blokje om gedaan.. Kon halverwege omdraaien en in de eerste versnelling naar huis rijden, 'm in zn twee of hoger krijgen was onmogelijk. Was bang dat het iets in de bak zou zijn maar m'n schakel pookje bleek op half zes te hangen, en dat na 1000 km (achja, kan altijd gebeuren..).. Kan door het kettingvet/smeer niet echt zien of er iets gebroken/gescheurd is ofdat de bevesting los is gekomen door bijv. trillingen. Pookje zit wel erg los, net een soepstengel. Wat denken jullie, ff zelf wat dingen los maken en bekijken of motorzaak even bellen? Zit momenteel nog in de garantie periode.. Verklaart wellicht ook het vreemde schakelgedrag..
 
Laatst bewerkt:
Vanavond na het eten nog ff een blokje om gedaan.. Kon halverwege omdraaien en in de eerste versnelling naar huis rijden, 'm in zn twee of hoger krijgen was onmogelijk. Was bang dat het iets in de bak zou zijn maar m'n schakel pookje bleek op half zes te hangen, en dat na 1000 km (achja, kan altijd gebeuren..).. Kan door het kettingvet/smeer niet echt zien of er iets gebroken/gescheurd is ofdat de bevesting los is gekomen door bijv. trillingen. Pookje zit wel erg los, net een soepstengel. Wat denken jullie, ff zelf wat dingen los maken en bekijken of motorzaak even bellen? Zit momenteel nog in de garantie periode.. Verklaart wellicht ook het vreemde schakelgedrag..

Als de motorzaak niet al te gek ver is zou ik het toch ff door hun laten fixen onder garantie.
 
Vanavond na het eten nog ff een blokje om gedaan.. Kon halverwege omdraaien en in de eerste versnelling naar huis rijden, 'm in zn twee of hoger krijgen was onmogelijk. Was bang dat het iets in de bak zou zijn maar m'n schakel pookje bleek op half zes te hangen, en dat na 1000 km (achja, kan altijd gebeuren..).. Kan door het kettingvet/smeer niet echt zien of er iets gebroken/gescheurd is ofdat de bevesting los is gekomen door bijv. trillingen. Pookje zit wel erg los, net een soepstengel. Wat denken jullie, ff zelf wat dingen los maken en bekijken of motorzaak even bellen? Zit momenteel nog in de garantie periode.. Verklaart wellicht ook het vreemde schakelgedrag..


Omdat iedereen andere voeten heeft wil je de mogelijkheid hebben de schakelpook hoger of lager te kunnen zetten. (Zoals een spiegeltje goed draaien) Zo'n schakelpoot zit maar met één moertje vast op de schakel as en die is waarschijnlijk los getrilt.

Klusje van niks, appeltje eitje. Tanken is moeilijker.
Ff ontvetten, pookje in de juist stand zetten en moertje vast draaien met wat locktite.
Kost (veel) minder tijd dan naar de dealer rijden.

Indien nodig kan ik in 2 foto's 1 foto een HowTo maken voor je. ;)
 
Laatst bewerkt:
Omdat iedereen andere voeten heeft wil je de mogelijkheid hebben de schakelpook hoger of lager te kunnen zetten. (Zoals een spiegeltje goed draaien) Zo'n schakelpoot zit maar met één moertje vast op de schakel as en die is waarschijnlijk los getrilt.

Klusje van niks, appeltje eitje. Tanken is moeilijker.
Ff ontvetten, pookje in de juist stand zetten en moertje vast draaien met wat locktite.
Kost (veel) minder tijd dan naar de dealer rijden.

Indien nodig kan ik in 2 foto's 1 foto een HowTo maken voor je. ;)

Kan gebeuren. Is mij ook overkomen, maar dan in de Oostenrijkse Alpen. Tijdens een pauze met het onboard gereedschapssetje het moertje vastgedraaid. Niks moeilijks aan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan