KTM 950 SM 2007 Oranje €4400

Status
Niet open voor verdere reacties.

KTM Nick

Die hard MF'er
6 jan 2009
875
245
Utrecht
Te koop: Mijn KTM 950 SM uit 2007 in de kleur oranje.

Hij komt te koop omdat er eind dit jaar een enorme motorreis aan zit te komen, en ik wil overstappen op een nieuwe KTM Adventure hiervoor. Ik ben de derde eigenaar, heb hem al 5 jaar en kocht hem met 28xxx km, hij staat nu op 47xxx km. Machine loopt als een beest met een eindschot waar je bang van wordt.

Het is het 'tweede type' 950, een 2007 dus. Veel van 2007 zijn later op kenteken oid, die hebben dus niet deze andere stickerset, het zwarte frame en de oranje veer. Dit is dus echt de tweede. Veel van deze types hebben de stickers op de tank kapot. Ik heb deze origineel KTM nieuw gekocht en ook nog extra erbij. Deze stickers zijn dus heel.

Qua onderhoud kreeg hij élk jaar voor het seizoen een beurt, en alles wat ik maar niet netjes vond of wat dan ook moest vervangen worden. Er is dus nooit maar dan ook nooit bespaard op onderhoud. Elke winter met een oliewissel de stalling in, elk voorjaar met kleine of grote beurt de stalling uit.

Het laatste onderhoud dat hij gehad heeft is van 4 april dit jaar en hij heeft toen de 'grote beurt' gehad inclusief alle vloeistoffen. Dit betekend dus kleppen stellen, olie en filters, bougies, luchtfilter, koelvloeistof, remvloeistoffen, koppelingvloeistof... the works. Eind vorig jaar voordat hij de stalling in ging nog nieuwe remblokken, klauwen gereinigd en nieuwe kettingset. Vorig jaar is ook de brandstofpomp vervangen (in zijn geheel, geen revisiesetje) dus daar ben je ook vanaf.

Wat hij extra heeft:
Bos sportdempers met db killers erbij
Spyball alarm met afstandbediening plus de reserve
Originele sleutel met de reserve
Paar powerparts
KTM Ergoseat (zit vele malen beter)
Tail Tidy: dit is een aluminium bak en bracket achter die je kentekenplaat en zadelslot vervangt. Hierdoor zit het kenteken tegen je achterlicht aan en zit je zadelslot aan de zijkant van de motor ipv onder het achterlicht
Hij is bank afgesteld bij afsteller, uitdraai hiervan aanwezig en heeft 110pk op papier.

Oftewel, een motor waar altijd netjes mee omgegaan is, nooit op bezuinigd en die er tip top in orde bij staat. Heeft uiteraard gebruikerssporen zoals elke motor, maar niks geks.

Vraagprijs €4400, hou het netjes anders wordt ie gewoon ingeruild bij de dealer wanneer de Adventure binnen is. Testrijden mag uiteraard, maar na serieuze interesse.
 

Bijlagen

  • IMG_0036.jpeg
    IMG_0036.jpeg
    1,2 MB · Weergaven: 27
  • IMG_3241.jpeg
    IMG_3241.jpeg
    1,8 MB · Weergaven: 32
  • IMG_3242.jpeg
    IMG_3242.jpeg
    1,6 MB · Weergaven: 30
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan