KTM 950 SUPERMOTO 2006

Status
Niet open voor verdere reacties.

Smet

MF veteraan
4 dec 2001
5.066
514
breskens
Zeer nette motor, rijdt remt en schakelt zoals het hoort.
- km stand circa 32000 km.
- sas en epc afgedopt, dus geen restricties meer.
- akrapovic dempers. Met db killers stil, zonder killers niet zo stil 8-)8)7
- ongeveer 2000 km geleden vloeistoffen en filters vervangen. Nieuwe remschijven en remblokken voor. Kleppen zijn rond km stand van 25.000 gecontroleerd.
- voorband op 30%. Achterband is 2000 km oud en nog zeer goed (michelin pilot power 3).
- ruitje en passagiershandvatten zitten erbij evenals een zelfgemaakte bagageplank

Bijna 2 jaar met veel plezier op gereden, maar na een 4, 1 en 2 cilinder wil ik nu eens een 3 cilinder proberen in de zoektocht naar de ultieme funbike, alhoewel ik niet weet of de KTM te overtreffen is, wat een geweldige motor! Inruil speedtriple 1050 mogelijk. een fz1n kan er ook op geruild worden
Vraagprijs € 5.000,-.

1379869

1380014

Met bagage plank en ruitje er op.
Meer foto's volgen binnenkort.

Interesse stuur dan een pb of bel of app naar o6481oo937
 
Laatst bewerkt:
Is dit een beetje geschikt voor woon/werk verkeer?

Binnenkort dagelijks 15 km door de file op snelweg en dan binnenstad dus met de motor is handiger dan met de auto, rijdt dit nog een beetje lekker op de snelweg voor niet al te lange stukken?
 
Is dit een beetje geschikt voor woon/werk verkeer?

Binnenkort dagelijks 15 km door de file op snelweg en dan binnenstad dus met de motor is handiger dan met de auto, rijdt dit nog een beetje lekker op de snelweg voor niet al te lange stukken?
Ik bemoei me d'r gewoon effe tegenaan hoor ... ik heb een 990SMR gehad, en verschillende 950's gereden, en ik denk dat deze motor voor wat jij beschrijft uitermate geschikt is. En daarnaast voor nog een hele-HELE-boel andere dingen ... Heerlijke fiets!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan