KTM 990 gaat in onderdelen de deur uit.

GenesiZ

MF veteraan
10 apr 2003
8.946
627
Eerbeek
2020_0522_16242900.jpg


Het blok van mijn 990 adventure is in de soep gelopen (nokkenasketting gebroken) waardoor ik deze KTM 990 Adventure 2008 in onderdelen verkoop. Veel onderdelen passen ook op de KTM 950 Adventure De advertentie werk ik continu bij en is (nagenoeg) up-to-date. Zoek je een onderdeel en staat het niet in onderstaande lijst, geef het even aan en dan kom ik erop terug.

Wat heb ik onder andere nog liggen:
Slotenset
Koplamp
Kappen voorkant
Remleidingen geschikt voor ABS
Toerenteller
Dashboard (plastic deel waar de tellers in gaan)
Subframe
Originele skidplate

De volgende onderdelen zijn verkocht:
Steps
Kabelboom
Controls die op het stuur zitten
Tanks
Remklauwen rechtsvoor & achter
Achterbrug
Voorvork
Accu
Blok
Schokdemper
Remleidingen (zonder ABS)
Kop.cilinder Oberon
Scherm
Spiegels
Dempers + Y-stuk
Kettingset
Handkappen
Oranje zijkapjes frame
Risers
Spatbord + toebehoren
Spanningsregelaar
Startrelais
OS-Base
Skidplate
Voorbocht
Wielset
Frame
Koppelingspomp
Achterbocht uitlaat
Undertray (plastig deel onder het zadel)
Bagageplaat
Passagiersbeugels
Bougiedoppen (beide)
Stuur
Trottle bodies
Map-sensoren
Lambdasensoren
Pass. voetsteps
Zijkappen achter
ABS-sensor voor en achter
ABS-pomp
Rempomp voor
Rempomp achter
Remklauw links voor
Schakelpedaal
KM-teller
Spatbord achter (ingekort)
Zadel
Roadbook dashboardplaat
 
Laatst bewerkt:
Heb je toevallig het originele gereedschapsetje nog wat er bij geleverd word? Zat er bij mij niet meer bij en toch wel leuk om te hebben.
 
Ik heb wel intresse in de accu , mits de staat nog redelijk is / hoe oud is de accu en heb je hem ook geladen de laatste 2á3 maand ?
en wat mag hij kosten , mag ook via PB .
 
Ik heb wel intresse in de accu , mits de staat nog redelijk is / hoe oud is de accu en heb je hem ook geladen de laatste 2á3 maand ?
en wat mag hij kosten , mag ook via PB .

Hij is van december 2019 en is nog in een goede staat. Hij is in augustus voor het laatst opgeladen/gebruikt, daarna was het uit met de pret -O-

Nieuw was hij 110 euro (bij MLM Parts). Hij mag nu voor 50 euro opgehaald worden of voor 5 euro mee stuur ik hem op.

Cheers,
Mark
 
Had gekund ja maar ja, wat krijg je dan? En financieel moet je het ook kunnen dokken uiteraard, niet iedereen heeft even 1000 euro liggen voor zulke investeringen.

'Gewoon' is vaak makkelijker gezegd dan gedaan.
 
Even uit nieuwsgierigheid, hoeveel had de KTM gelopen voordat ie in de soep liep?
 
Hij is van december 2019 en is nog in een goede staat. Hij is in augustus voor het laatst opgeladen/gebruikt, daarna was het uit met de pret -O-

Nieuw was hij 110 euro (bij MLM Parts). Hij mag nu voor 50 euro opgehaald worden of voor 5 euro mee stuur ik hem op.

Cheers,
Mark
Dan kijk ik even verder , bedankt .
 
Hoi! K heb je een PB gestuurd, maar t lijkt er op of je die nog niet hebt gelezen. Alvast bedankt voor je reactie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan