KTM 990 SM-R, SM-T, 990/1190 ADV en meer LC8 topic deel VII

Wat is de mooiste LC8 tot nu toe ?

  • 950 Supermoto

    Stemmen: 3 3,1%
  • 950 Supermoto R

    Stemmen: 5 5,1%
  • 950 Superenduro

    Stemmen: 8 8,2%
  • 950 Adventure

    Stemmen: 5 5,1%
  • 990 Supermoto

    Stemmen: 3 3,1%
  • 990 Supermoto T

    Stemmen: 12 12,2%
  • 990 Supermoto R

    Stemmen: 32 32,7%
  • 990 Adventure

    Stemmen: 14 14,3%
  • 1190 Adventure (R)

    Stemmen: 16 16,3%

  • Totaal aantal stemmers
    98
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja. Vergeet alleen niet dat je grote beurt dan niet in het KTM systeem staat. Dus niet door toekomstige eigenaar te controleren en dat kan je gezeik opleveren.

ik zocht en vond :

Klopt Zen, anderzijds is het natuurlijk zo dat er buiten de dealer nog wel betere monteurs bestaan, de "oudgeschoolde" Mc-Givers die echt voor alles een oplossing weten...
 
En ook slechtere B| daar kwam ik achter in Nijkerk, daar sta je gewoon te kletsen met de monteur en die laat dan zien wat die tegenkomt, en wat niet goed gedaan is door het vorige sleuteladres.
 
Klopt Zen, anderzijds is het natuurlijk zo dat er buiten de dealer nog wel betere monteurs bestaan, de "oudgeschoolde" Mc-Givers die echt voor alles een oplossing weten...

absoluut waar. En dan heb je nog de handige jongens zoals vonkenboer die al het onderhoud zelf doen. Dan bespaar je zoveel dat je hem altijd nog met winst verkoopt.
maar het is wel iets waar je rekening mee moet houden.
 
Het eerste model SD is idd nog best ruim, maar toen ik op de 1290 ging zitten had ik toch wel wat moeite om mijn lange stelten kwijt te kunnen. De nieuwe adventure heb ik ook nog even opgezeten, maar daarbij had ik ook het idee dat hij wat compacter was geworden dan de vorige generatie? Op beide niet gereden trouwens, alleen de oude SD toen ik nog op zoek was naar een opvolger (wat dus een 950SM is geworden).

Vandaag helaas geen tijd gehad om te rijden, wel het nieuwe luchtfilter geplaatst en de suïcidale vliegjes (B|) van de vorige rit eraf gewassen. Meteen even op de foto gezet met mijn 'koekblik' die sinds vorige week weer op zijn zomerwielen staat :9. En sinds gisteren onder een laag saharazand.
[afbeelding]
full


[afbeelding]
jij hebt smaak, perfecte 3 letter combo! *D
 
Ik heb deze jongens nog liggen... nieuw wel uit verpakking.

€ 8,- ex verzenden.




PM maar
 
Mannen, ik wil graag een Bleu Vision lamp in mij SMT vervangen. Moet ik daar nou echt de hele unit loshalen om er bij te kunnen. Of heeft iemand een tip om het op een simpelere manier voor mekaar te krijgen?

Groet,

greyled
 
Mannen, ik wil graag een Bleu Vision lamp in mij SMT vervangen. Moet ik daar nou echt de hele unit loshalen om er bij te kunnen. Of heeft iemand een tip om het op een simpelere manier voor mekaar te krijgen?

Groet,

greyled
Het zal niet makkelijk zijn... Maar je moet er bij kunnen via het inspectieluikje aan de rechterzijde van je balhoofd :/
 
Ik heb dat geprobeerd maar dat lukt mij niet.
Zit niets anders op om de voorkant te demonteren.

Dank voor de reacties.

Groet Greyled

Het zal niet makkelijk zijn... Maar je moet er bij kunnen via het inspectieluikje aan de rechterzijde van je balhoofd :/
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan