KTM 990 SuperDuke deel 13

Status
Niet open voor verdere reacties.
qDGd2jM.jpg
 
Laatst bewerkt:
Iemand ervaring met een shark raw? Wil zo eentje wellicht kopen voor woon werk verkeer, geen snelweg km's. Vind de looks wel erg gaaf.

Moet ook een nieuwe ''gewone'' helm. Mijne is al 8 jaar oud -O- Iemand ervaring met helmen van x-lite? Heb deze op 't oog;

X-Lite X-802RR Ultra Carbon Puro Helm - beste prijzen ▷ FC-Moto

Man man man, wat heb ik zin in mooi weer zeg. Die winter duurt me echt te lang.

Kan niet wachten om weer lekker te sturen :]

Ja, heb ik. Vette helm, maar wel voor erbij. Tis meer een "stads" helm. Ik heb voor de langere en snelwegritten een speed R-2 carbon. Nadeel van de RAW is meer herrie en een vast vizier
 
Ik ben zo...... (vul in en grijns rustig een beetje) DOM. |( |(

De koplamp hing gekanteld, moest nog een lampje vervangen.
De kenners weten wat er dan gebeurd. En dat schoot me vannacht ineens te binnen!

3 keer raden wat er dan gebeurd, en daarna vertel ik MIJN DOMME FOUT :+


_O- kantelsensor vergeten? :+
 
Iemand ervaring met een shark raw? Wil zo eentje wellicht kopen voor woon werk verkeer, geen snelweg km's. Vind de looks wel erg gaaf.

Moet ook een nieuwe ''gewone'' helm. Mijne is al 8 jaar oud -O- Iemand ervaring met helmen van x-lite? Heb deze op 't oog;

X-Lite X-802RR Ultra Carbon Puro Helm - beste prijzen ▷ FC-Moto

Man man man, wat heb ik zin in mooi weer zeg. Die winter duurt me echt te lang.

Kan niet wachten om weer lekker te sturen :]

Ik heb hem ook zitten overwegen. Waarom ik em niet genomen heb? Tis een pothelm waarvan het brilletje en masker van matige kwaliteit zijn. Maat van me heeft de versie met vaste kinnebak (vanguard dacht ik?) en die heeft ook al zn bril naar de haaien :+

Doorslag om em niet te nemen was dat de piaggio mp3 rijder met bontkraag er nu ook standaard mee rijd :+
 
Laatst bewerkt:
Dat is een 2005 model volgens mij. Vreemde zaak dat HP motoren, ben er ook eens geweest voor een Ducati. Zou volledig in onderhoud zijn geweest bij Startwin maar bij navraag bleken ze de motor niet te kennen. Je motor verkopen aan ze is ook niet aan te raden. Mijn oom had een prijs afgesproken en toen hij hem bij ze kwam brengen boden ze minder terwijl er niets op die fiets was af te dingen. Al met al zeker geen motorhart daar.
 
Advertenties van bedrijven waar het kenteken niet te lezen is..... HARD WEGLOPEN 8-)
 
Laatst bewerkt:
In het vorige deel was er iemand opzoek naar een witte SD.
Hopelijk trapt ie dan niet in deze
http://www.marktplaats.nl/a/motoren...0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr&pos=2

Bijbehorende topic over HP Motoren Eemnes
Ervaringen met HP motoren Eemnes (Ik heb em ff van het 1290 topic gepikt).

Deze stond eerst op mp . Heb nog gemaild met de bewuste man . Beweerde dat ie bj 2011 is .
Gelukkig was ik op tijd wijs genoeg dat wit in dat bj er niet is en dat het indd een 2005/06 is,buiten dat vroeg hij teveel geld ook
 
Advertenties als die van HP wordt ik altijd een beetje verdrietig van, alles in hoofdletters, zien is kopen bla bla.
|(
 
Nice! Zag gisteren nog zoiets voorbij komen, lijkt me best wel hilarisch voor korte stukjes in de buurt. Klonk nog verbazingwekkend goed ook BTW *D
 
Heeft iemand toevallig ook ervaring met een vastzittende kettingspanner? Ik kon mijn achterwiel niet verder opspannen en heb het wiel er uit gehaald. De rechter spanner zit zo vast dat hij, ondanks warm stoken en veel kruipolie, vandaag is afgebroken. Er steekt nu een stuk draad uit waar ik geen beweging in kan krijgen. Ik ben bang dat ik hem uit moet boren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan