KTM 990 SuperDuke deel 13

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ga ik vanavond proberen. Leek me niet dat dat onderdeel van het probleem was omdat de motor in zijn vrij op dezelfde manier uitvalt. En voor de nieuw ingeladen TuneECU maps nooit last van gehad.
 
Laatst bewerkt:
Welkom dudelord!
Als het probleem ontstaan in na het remappen en er verder niks veranderd is, is de mapping verdachte nummer 1 natuurlijk!
Lastig probleem, vooral omdat er weinig maps te vinden zijn voor de 07 sdr.
Misschien is er hier iemand met een 07 sdr die een backup van zijn map heeft, of wil maken, en die kan delen?
Er zitten hier best wat heren met een 07 sdr volgens mij:
Doc-horror
DukeR
Eckstreme
Hardhertog
Japieo916
Jorissubje

Zit vast wel iemand bij die z'n map kan downloaden lijkt me?
 
Heb je na het inladen van de nieuwe map wel de 15min reset gedaan?
Uiteindelijk na een flink aantal km leert de ECU zich zelf in maar dat duurt ff.

Misschien heeft Nampus zijn originele 2007 map nog voor je om te proberen en van daaruit verder kijken.
Dat is vaak het beste terug gaan naar 0.
 
ahaa Nampus is me al voor.

Is de 2007 SD en SDR niet hetzelfde kwa blok? en is alleen het uiterlijk anders?

Qua blok zijn ze exact hetzelfde voor zover ik weet. Maar schijnbaar weigert tuneEcu een gewone SD map te laden in de sdr ECU. B|
 
Probleem lijkt iig te zijn dat de toeren gewoon te laag worden steeds en daardoor de motor automatisch kapt. Bij het stationair wankelen tussen 1k en 2k toeren belandt die wijzer dan net ff onder de 1k toeren en dan stopt de motor weer.

Heb je na het inladen van de nieuwe map wel de 15min reset gedaan?
Uiteindelijk na een flink aantal km leert de ECU zich zelf in maar dat duurt ff.

Misschien heeft Nampus zijn originele 2007 map nog voor je om te proberen en van daaruit verder kijken.
Dat is vaak het beste terug gaan naar 0.
15min reset niet altijd gedaan, maar soms liep ze zo verloederd dat het het in mijn mening niet waard was om te proberen (bijna direct uitvallen tijdens stationair). Reset adoption wel altijd gedaan. Originele map zou top zijn!


Ik heb van sd.net een lijst met maps . Pm je tel nr dan app ik hem door .

Deze zeker?
superduke forum • View topic - .HEX Maps for TuneECU and Custom PCIII Maps Downloads

Alle SDR maps zo'n beetje al geprobeerd helaas.
 
Laatst bewerkt:
Verder niets aan gedaan. Alle modificaties zaten er bij aankoop al op. De hoop is gevestigd op een originele mapping, dat zou haar weer rijbaar moeten maken.
 
Verder niets aan gedaan. Alle modificaties zaten er bij aankoop al op. De hoop is gevestigd op een originele mapping, dat zou haar weer rijbaar moeten maken.

Dat is je beste optie dan idd.
Beroerd dat een gewone SD map niet werkt, even afwachten of een van de 07sdr eigenaren van hier kan helpen.
 
Zijn er nog mensen geintresseerd in een GPS tracker voor weinig? Ik heb zojuist de mijne met wat vogelen geinstalleerd. Tracker was 13,- en een KPN simkaartje 5,-. Dingetje is verrassend nauwkeurig en er zit een heuze app bij! (Android en apple)

Volgens mij had ik SVR daarover gesproken tijdens de meeting?
 
Zijn er nog mensen geintresseerd in een GPS tracker voor weinig? Ik heb zojuist de mijne met wat vogelen geinstalleerd. Tracker was 13,- en een KPN simkaartje 5,-. Dingetje is verrassend nauwkeurig en er zit een heuze app bij! (Android en apple)

Volgens mij had ik SVR daarover gesproken tijdens de meeting?

Een linkje plaatsen kan nooit kwaad toch, heb het tijdens de lunch wel voorbij horen komen
 
Vraagje:

Aan de linkerkant bij de tank zit een slangetju
Met een zeskantig boutje

Als ik de tank omhoog wil klappen
Wat doe ik dan met dat slangetju
?
 
Een linkje plaatsen kan nooit kwaad toch, heb het tijdens de lunch wel voorbij horen komen

mini cheap motorcycle car vehicle gsm alarm gprs auto gps tracker scooter track tracking locator listeners st 901 a8 gt06-in GPS Trackers from Automobiles & Motorcycles on Aliexpress.com | Alibaba Group

Deze dus :) aansluiten op 12V, gnd en 12V geschakeld. Simkaartje activeren, erin en gaan met de banaan. Wel even de code (0000) van je simkaart halen. Anders doet ie het niet.

Hij is hier op 3 meter nauwkeurig :o
 
Laatst bewerkt:
})
full
 
Ik heb inderdaad een ‘07 SDR.
Helaas geen kabel om te kunnen uitlezen....

Btw, echt mega zuur van die wok melding. Maar daar in tegen wel prachtig om te lezen hoe iedereen van hier wil helpen! ;)
 
Vraagje:

Aan de linkerkant bij de tank zit een slangetju
Met een zeskantig boutje

Als ik de tank omhoog wil klappen
Wat doe ik dan met dat slangetju
?
Gewoon lostrekken overloop slang , achter zitten 2 stekkers en benzineslang los kliiken imbussen eruit aan de zijkant dan kan ie eraf .
 
Op de TuneECU website staan heel veel mappings ook de originele voor de SDR. Anders heb ik hem sowieso op de laptop thuis staan. Maarja, die staat ook op de TuneECU site.

Ik herken trouwens wel het beroerde lopen, bij mij gebeurde dat ook na het verkrijgen van een verkeerde mapping (dankjewel dealer).

Wel zou ik je aanraden om de 15min reset netjes te volgen.
 
Op de TuneECU website staan heel veel mappings ook de originele voor de SDR. Anders heb ik hem sowieso op de laptop thuis staan. Maarja, die staat ook op de TuneECU site.

Ik herken trouwens wel het beroerde lopen, bij mij gebeurde dat ook na het verkrijgen van een verkeerde mapping (dankjewel dealer).

Wel zou ik je aanraden om de 15min reset netjes te volgen.

Ik heb even gekeken, maar volgens mij staan er alleen mappings op de tuneEcu site voor de 08 en latere modellen van de sdr, niet van de 07, maar misschien heb ik er overheen gekeken.

Foto hierboven is idd de nieuwe 790 Duke, eerste test preview staat al online:
Motorfreaks - Binnenkort: test prototype KTM 790 Duke - details
Vandaag komt de volledige test online geloof ik.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan