KTM 990 SuperDuke Hangout deel 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb nog een paar ktm gympen, draag ik nooit. Zijn nieuw, als iemand interesse heeft. Het is maat 45.
 
Echt een beestachtig apparaat!
Zonde dat je op straat met een plaat en verlichting moet rijden, en aan bepaalde geluidseisen moet voldoen.... -O-

Vandaag deze binnen gekregen:
Ducatistuur_zpsb2a4efc4.jpg


Nieuw stuur, oorspronkelijk gemaakt voor de Ducati monster 796 geloof ik.
Vergelijkbaar met sd stuur, maar een stukje lager :)
Nu nog even een nieuw setje handvatten scoren, en dan kan hij erop.
Ben benieuwd hoe het rijdt. :]
 
Nee, ben een beetje allergisch voor oranje geanodiseerd.
Heb die framedoppen erin zitten, die zijn oranje geanodiseerd, en dat is wat mij betreft al teveel.
Misschien dat ik die ooit nog eens zwart maak.
 
Kreeg vandaag een mailtje van KTM-shop dat de door mij bestelde handschoenen volledig uitverkocht zijn en de kevlar jeans zijn voorlopig ook niet leverbaar ;( dus of ik wilde wachten of iets anders wilde bestellen. Gelijk maar een mailtje terug gestuurd dat ik mijn geld terug wil.
Enig idee waar ik verder mooie KTM spullen kan bestellen?
 
door dat ik zolang ff van de orginele uitlaat geniet .......omdat de akra te koop is O-)

hoor ik dat het fluittoontje bij mijn luchtfilter (cpr) vandaan komt dus waarschijnlijk niet goed afdicht op de o ringen bij abrupt op het gas gaan.

nog iemand last van ?

zal eens nieuw ringen zetten
 
Laatst bewerkt:
Kreeg vandaag een mailtje van KTM-shop dat de door mij bestelde handschoenen volledig uitverkocht zijn en de kevlar jeans zijn voorlopig ook niet leverbaar ;( dus of ik wilde wachten of iets anders wilde bestellen. Gelijk maar een mailtje terug gestuurd dat ik mijn geld terug wil.
Enig idee waar ik verder mooie KTM spullen kan bestellen?

goedhart verkoopt ktm kleding en aanverwante meuk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan