DukeR
MF'er
Ik neem aan dat de Akrapovic headers niet zo'n groot verschil zullen maken. Verder is er weinig verschil met een niet 'R' toch?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb op mn stage adres een dop 16 af laten draaien. 21 mm geloof ik, dan past het keurig. Zit er geen metaalshop in je buurt toevallig? En waar woon je, dat is voor lenen ook wat makkelijker.
Mijn menig is dat je nog beter op een zx10r kan rijden als beginner dan een Superduke. De vier cilinder is snel maar wel makkelijker temmen. Je zal niet de eerste zijn die als beginner de superduke weer weg doet omdat je er geen plezier aan hebt.
Stock Akrapovic buizen, bewerkte krukas en drijfstangen, lichtere zuiger, hoger toerbereik, grotere inlaatpoorten en anders gevormde uitlaat poorten -> 16 pk's meer dan de standaard SD.Ik neem aan dat de Akrapovic headers niet zo'n groot verschil zullen maken. Verder is er weinig verschil met een niet 'R' toch?
Koppen zijn toch anders(grote kleppen/wildere nokkenas?) van een 08 r?
Ik denk dat ik qua uitlaat gewoon gelijk zit aan die van een r maar is misschien een map die er naderhand op is gezet door de dealer wat feller omdat dan in feite je niet meer met milieu regels zit daar doel ik op.
Even corrigeren.nokken assen zijn zelfde R en niet R.
wat heeft de R ten opzichte van de standaard.
- grotere inlaat kleppen
- hoger toerental (400 toeren)
- dikkere uitlaat bochten
- 52mm gas klep huis ipv 48mm standaard.
dit was het wel dacht ik, vergelijk de parts fiches maar.
Ik heb een Rammount knobbel op het stuur zitten, maar eigenlijk is dat ook niet de meest mooie oplossing. Het beste wat ik tot nu toe gezien heb, is op de plaats van een inbus van naast de teller.
Edit: foto gevonden:
[afbeelding]
nokken assen zijn zelfde R en niet R.
wat heeft de R ten opzichte van de standaard.
- grotere inlaat kleppen
- hoger toerental (400 toeren)
- dikkere uitlaat bochten
- 52mm gas klep huis ipv 48mm standaard.
dit was het wel dacht ik, vergelijk de parts fiches maar.
iemand tips voor een zwart stuur welke ongeveer hetzelfde is als de OEM?
bdv
btw de SAS erafgehaald en plaatjes (van Ben Millar) gemonteerd, viel wel mee omdat ik radiator en olietank los gemaakt had.
SAS monteren lijkt mij meer werk,hoop ik eigenlijk nooit te doen
2007 en up ook , minischeurtje erin aan de achterkant.. alles weer eruitEen tip voor degene met een 50/06 die een oliewissel gaan doen: vervang ook het oliepeilslangetje.
Bij mij was die nl eind vorig jaar gaan lekken (scheurtje) waardoor ik de laaste mooie dagen heb misgelopen.
Is het geld ook niet, ca 10 euri OEM KTM
Ik vindt die pro taper wel mooi. Past die 1 op 1? Dus kan je die zo over zetten?