KTM Adventure 1090R

Status
Niet open voor verdere reacties.

The DanMan

MF veteraan
25 jun 2005
8.573
1.901
Rotterdam
KTM Adventure 1090R

- 1e eigenaar, tenaamgesteld oktober 2018
- fabrieksgarantie t/m oktober 2020, te verlengen tot 2022.
- gekocht en onderhouden bij/door NL KTM dealer
- 10.040 km
- alle documentatie, facturen voorhanden in de bekende oranje KTM map
- geen offroad mee gereden, alleen straat km's


Standaard al zeer compleet uitgerust.

- 4 mappings; sport, street, rain, offroad
- abs; aan, uit, offroad (voorwiel aan, achterwiel uitgeschakeld)
- traction controle; aan, uit, offroad (ingeschakeld, echter dwars de bocht uit is dan mogelijk)
- WP vering vóór en achter, volledig instelbaar
- boordcomputer; o.a. 2 tripmeters, koelvloeistof- en buitentemperatuur, benzine verbruik, actieradius enz.
- in hoogte verstelbare voetsteunen, stuur en ruit


Voorzien van de volgende opties en extra's;

- led knipperlichten
- middenbok
- sw-motech navigatie steun
- 12v aansluiting
- aluminium handkappen
- transparant tourruitje, standaard R ruitje aanwezig
- olie temperatuur weergave
- offroad dongle (voor permanente uitschakeling abs en tc)
- radegarage voetsteunen
- rottweiler fuel dongles
- rox stuurverhogers

- Arrow uitlaat + Galfer schijven tegen meerprijs

GERESERVEERD
 
Laatst bewerkt:
IMG_6680.JPG
IMG_6681.JPG
IMG_6691.JPG
IMG_6697.JPG
IMG_6683.JPG

IMG_6687.JPG
IMG_6694.JPG
IMG_6699.JPG
IMG_6690.JPG
IMG_6696.JPG
IMG_6698.JPG
 

Bijlagen

  • IMG_6688.JPG
    IMG_6688.JPG
    1,4 MB · Weergaven: 42
Gave fiets! Ik heb dezelfde al, dus ben geen potentiële koper;)
Wel een ander vraagje, merkt je veel effect van de rottweiler fuel dongles? Ik twijfel om ze aan te schaffen.
En als je onderdelen los wil verkopen, heb ik interesse in de dongles en de voetsteunen.
 
Excuus heren, km-stand is nét 10.000.

De fuel dongles zijn echt top, wordt ie “butter smooth” van. Geen hikken of verslikken meer.
 
Gave fiets! Ik heb dezelfde al, dus ben geen potentiële koper;)
Wel een ander vraagje, merkt je veel effect van de rottweiler fuel dongles? Ik twijfel om ze aan te schaffen.
En als je onderdelen los wil verkopen, heb ik interesse in de dongles en de voetsteunen.

Als ik de fiets kaal verkoop zal ik zeker aan je denken :t
 
Mooi ding zag hem al op MP staan
Er stond er nog 1 en die was zo weg
Ik heb laatst nog zitten twijfelen om er op proef te gaan rijden om te zien hoe groot het verschil is ten opzichte van de 1190 r.
 
Mooi ding zag hem al op MP staan
Er stond er nog 1 en die was zo weg
Ik heb laatst nog zitten twijfelen om er op proef te gaan rijden om te zien hoe groot het verschil is ten opzichte van de 1190 r.

Tja kijken doen ze wel op marktplaats, maar kopen ho maar :N
 
The DanMan, ik vind je motor schitterend. Verkoop van alle voertuigen zijn momenteel erg lastig.
Ik zou 'm zo van je overnemen, maar dan slaap ik de aankomende maanden op de bank :(
 
Idd mooie motor DanMan .
Weinig km ook , ik zou hem gewoon inruilen die 12000 euro dat gaat dan toch wel lukken vermoed ik .
En geen gezeur aan de deur van proef ritje en we bellen je nog wel .
 
Erg mooie motor! De volgende eigenaar doet er een goeie koop mee. Ik heb er ook mee gereden en is hartstikke :}:t
 
Is de motor wel een beetje comfortabel op de weg? Aangezien de R uitvoering eigenlijk voor offroad bedoeld is...
 
Is de motor wel een beetje comfortabel op de weg? Aangezien de R uitvoering eigenlijk voor offroad bedoeld is...

Goede vraag, het antwoord is simpel; de motor is meer dan voldoende comfortabel op de weg.
Sterker nog, de mensen die er verstand van zeggen te hebben prefereren juist de R boven de normale of de S.
Namelijk omdat de vering van een R volledig in te stellen is, tot high- en lowspeed demping aan toe.

Het zal je ook nog verbazen hoe fijn een 21/18 wielcombi stuurt, doet echt weinig onder voor 19/17 wat je vaker ziet op allroads.

Enige wat minder is op de R is het standaard korte ruitje. Dat heb ik opgelost door het S ruitje te plaatsen.
 
Mag ik vragen hoe lang je bent? Ik ben zelf erg lang (2.02m) en heb veel moeite om een geschikte volgende motor te vinden. Vandaar dat ik tussen de allroads sneup.
 
Mag ik vragen hoe lang je bent? Ik ben zelf erg lang (2.02m) en heb veel moeite om een geschikte volgende motor te vinden. Vandaar dat ik tussen de allroads sneup.

Ik ben 2 cm korter dan jij en ik zit er prinsheerlijk op, vooral door de verlaagde voetsteunen en de stuurverhogers.
 
Heb een beetje geduld. Mooie motor, gaat vanzelf weg. Niemand durft nu alleen dit geld uit te geven. Zit zelf in de autowereld en daar is nu geen drol te doen. Als de corona crisis over z'n hoogtepunt is en mensen weer zeker zijn van hun baan ben je m zo kwijt.
 
Heb een beetje geduld. Mooie motor, gaat vanzelf weg. Niemand durft nu alleen dit geld uit te geven. Zit zelf in de autowereld en daar is nu geen drol te doen. Als de corona crisis over z'n hoogtepunt is en mensen weer zeker zijn van hun baan ben je m zo kwijt.

Goed mogelijk, mp advertentie loopt nog een weekje.. Zal hm er tzt weer aanbieden, tot die tijd rijd ik er voorlopig nog lekker mee door :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan