KTM Adventure 790/890 Meeting 2024

Yihaaa

MF veteraan
4 mei 2004
10.096
143

21 April 2024 KTM Adventure 790/890 Meeting

Tijd: 13:00 uur
Schooonhoven


images (1).jpeg



Het wordt eens tijd een topic te openen om dit mooie motorjaar de KTM 790/890 modellen bij elkaar te gaan brengen. Mocht het slecht weer worden dan verplaatsen we de meeting een week later.

1988607-6574f09e6c2e65511ce93a62b1427304.data


Om het geheel zo centraal mogelijk te houden, gezien de locatie (mooie dijkwegen), de parkeergelegenheid en de mogelijkheid binnen dan wel buiten te zitten om een drankje te nuttigen dan wel iets te eten, stel ik de ontmoetingsplek vast bij Restaurant Rivero te Schoonhoven 8-)


Restaurant Rivero
Plaats: Schoonhoven
Tijd: 13:00 uur

Let op dat sommige stukken op de dijk van Lopik naar Schoonhoven het verboden is voor motoren helaas -O-

Bedoeling is om gewoon gezellig met elkaar te ouwehoeren over onze 790/890's, de (reis)avonturen in het bos of net iets te diepe plassen :o_O- / leuke buurvrouwen (wel stiekem dan O-):+) en eventueel een bakkie/broodje etc. te doen.

Gewoon op eigen gelegenheid. Gezamenlijke rit doen we niet, want geeft vaak gedoe.
Dus ongedwongen en relaxed :]8-)


Wie komen er allemaal:
* Yihaaa _O-
* LulKoek
* ...
 
Laatst bewerkt:
Morgen even checken.
edit: en gedaan, de 8ste was nog leeg.
KTM meeting staat in de agenda zet mij maar op de lijst :)
 
Laatst bewerkt:
Om eerlijk te zijn vind ik met z'n drie-en wel een beetje weinig.
Zal ik er een lente meeting van maken?
.......dan heeft iedereen er (hopelijk) weer zin in, met een wat hogere opkomst wellicht O-)
 
Om eerlijk te zijn vind ik met z'n drie-en wel een beetje weinig.
Zal ik er een lente meeting van maken?
.......dan heeft iedereen er (hopelijk) weer zin in, met een wat hogere opkomst wellicht O-)
Prima wat mij betreft, in de tussentijd zal mijn arm wel weer genezen zijn .
 
Okay dikke prima. We proberen het in het voorjaar 2023 opnieuw :)
 
De mijne is niet langer geschikt voor straatgebruik, dus veel meer dan hier de straat uit het bos valt er niet mee te doen...dan is het lastig als ik er ver voor moet rijden...
 
Ja het was een mooie dag geweest voor een meeting :')
 
Ja beste KTM 790/890 vrienden.....klein schopje van dit topic.
Ik stel voor dat we de meeting in April houden, Maart is tenslotte bijna voorbij en het is ook steeds niet echt lekker weer geweest.

Suggesties voor een datum in April?
 
Is het niet leuker om een TeT route af te spreken i.p.v. over de weg naar een restaurant te rijden?
 
Terug
Bovenaan Onderaan