KTM Adventure 950 /-/ 640

OK.. krijg jij mijn XR die weekjes, is het blok dan wel weer werkend als ik hem terug krijg? :P


B|











Alhoewel, mits voor de juiste prijs....wil ik wel zorgen dat die XR weer aan de praat komt...
:+

Maarre, had ik al laten blijken dat ik dat best wel een toffe motor vind, zo een 950... :P :9~
 
Wow speedy, gefeliciteerd met je vette bak man! nooit meer verkopen :+
 
rij je ff langs Speedyves, overtuig mijn vrouwtje ff...hehheeheh

[edit]
1900uur:Ik heb je middels gesproken, ik wacht op je!, zet de camera alvast klaar ;) :9~ :9~ :9~ :P

[edit]
19.19uur:Andere keer dan!
 
Laatst bewerkt:
Hij komt wel een keer (snel) op de foto hoor :) Op ze laatst volgend weekend ;)
vandaag/vanavond was iets te druk
 
Cker helemaal in de wolken ben je vergeten je ondertitel aan te passen

:)
 
@ Speed: Ik heb dit type overigens is dezelfde kleurstelling bij diverse motorzaken zien staan in Nederland, omdat je zei nergens meer in Nederland....
o.a. hierzo:
8660486121119778099687.jpg

Bouwjaar:
2005
Kleur: BLAUW/ORANJE
Teller: 0
Garantie: Ja
Prijs € 13.995,00


Algoed...dan staan ze in de zaken en rijden ze dus nog niet rond! Heel veel plezier ermee, tis wat je altijd al wilde en dus veel rijplezier!
 
Laatst bewerkt:
De 2005 is niet "echt" meer *D Hij is een stukkie lager en heeft minder veerweg als de '04
Ik wou dan ook persé de 04 S hebben.
 
Die 950 vind ik echt stoer! Gefeliciteerd! *O* *O* *O*
Zo'n motor zou ik ook wel graag willen hebben. Met zo'n ding rij je "gewoon effe" naar zuid Duitsland, Luxemburg, of de Ardennen.
Dat zie ik mijzelf om mijn KTM 660 SMC 2005 Supermotard niet zo snel doen B| B| B|
Alhoewel het wel zou moeten kunnen bij een kruissnelheid van zo'n 120 km/h omdat 'ie die extra oliefilter aan de frambuis heeft zitten. Maar met die 950 kun je dat gewoon effe doen, als je dat wilt. :Y :Y :Y
Wil ik iets dergelijks gaan doen, dan zal ik mijn KTM maar op een aanhangertje moeten zetten, en dan pas ter plaatse de beest uit gaan hangen }) }) })

Veel plezier met je 950
 
duitsland? Of tjechië!! *D
Dat staat tenminste in de planning dit jaar!
 
Terug
Bovenaan Onderaan