KTM Adventure 950

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja snap het ook niet waarom er zo weinig reactie op is maar ik hou hoop :)
Jezus nog niet weg... snap ik niks van ja vraagprijs is echt niet verkeerd hoor.!

Ok laat ik is gek doen ik maar er 3800,- van :+ ;) niet op in gaan hoor.! ;)

kick dan maar voor deze vette All-road.!
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ook ooit zo'n ding gehad. Jaar te koop gehad, niet een reactie.... Toen maar ingeruild op een nieuwe enduro. Kwam er niet vanaf.
Snap er niks van. Met stip de fijnste motor waarop ik ooit heb gereden.... Als je op zoek bent naar een allroad kun je niks beters kopen dan dit! WP schokkers, koppel in overvloed, betrouwbaar tot en met en dik 200 lopen....
Als ik het geld er voor over had (en dan bedoel ik niet dat ze te duur zijn, maar dat ik de centjes niet over heb), kocht ik er weer een.
 
Laatst bewerkt:
ik hou nog even hoop maar als het telang duurt ruil ik hem denk ik ook maar in maar vind de weinige reacties toch wel jammer
Ik heb ook ooit zo'n ding gehad. Jaar te koop gehad, niet een reactie.... Toen maar ingeruild op een nieuwe enduro. Kwam er niet vanaf.
Snap er niks van. Met stip de fijnste motor waarop ik ooit heb gereden.... Als je op zoek bent naar een allroad kun je niks beters kopen dan dit! WP schokkers, koppel in overvloed, betrouwbaar tot en met en dik 200 lopen....
Als ik het geld er voor over had (en dan bedoel ik niet dat ze te duur zijn, maar dat ik de centjes niet over heb), kocht ik er weer een.
 
Al eens op gereden?:P

Zo makkelijk te sturen als een 600
en lekker veel koppel makkelijk te kunnen inhalen

helaas.. succes met de verkoop!
 
Mooi apparaat. In prijs ten opzichte van andere Adventures ook niet duur volgens mij. Er staan Africa Twins voor hetzelfde te koop :P
 
bij mij weten ga je geen goed koperen vinden de reden van deze prijs is dat ik nu eigenlijk al mijn droom motor heb gevonden maar die staat bij iemand zelf te koop dus hoop deze vlug verkocht tekrijgen voor die motor weg is :) deze :
foto00191.jpg
Mooi apparaat. In prijs ten opzichte van andere Adventures ook niet duur volgens mij. Er staan Africa Twins voor hetzelfde te koop :P
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan