KTM dag Lansard 05-11-2006

Ik ook :)
Heb een blauw oranje adventure, met akra's en een kofferrekje :)
 
nou het was een mooi ritje dacht ik, of niet dan??
schrijf mij maar in voor volgend jaar hoor!

ik zat in het groepje met 7man en de voorrijder was eric verhoef, we hebben lekker door kunnen rijden en ook nog tijd voor koffie gehad(zeeer belangrijk)

alleen ik kom op de lansard aan en sta te wachten om het terrein op te gaan, en ik denk het ruikt hier naar olie, wat blijkt, mijn voetpakking eruit geperst, heel blok, laarzen, broek, alles vol met olie!!

fiets is half jaartje oud en 2600km gelopen.

iemand van ktm erbij gekomen, en die heeft even olie bijgevuld, en toen zijn we rustig met eric verhoef en nog een of andere wheelie-king(640 prestige full Akrapovic) naar eddy lemmens gereden en heb daar mijn blauwe 640 neergezet voor reparatie, en heb ik verhoef zijn voorrijdmotor als leenmotor mee gekregen van ktm

dus staat er nu een 950sm met oostenrijks kenteken in de stal!!
ik wil hierbij iedereen die iets voor me heeft gedaan een groot compliment geven, want er werd helemaal niet moeilijk gedaan over die leenmotor ofzo, gewoon hier heb je de sleutel en veel plezier ermee, lemmens belt wel wanneer hij klaar is.

ben allang blij dat ik niet onderuit ben gegaan met olie op de achterband, of dat het blok zonder olie in de soep was gelopen.
 
nou het was een mooi ritje dacht ik, of niet dan??
schrijf mij maar in voor volgend jaar hoor!

ik zat in het groepje met 7man en de voorrijder was eric verhoef, we hebben lekker door kunnen rijden en ook nog tijd voor koffie gehad(zeeer belangrijk)

alleen ik kom op de lansard aan en sta te wachten om het terrein op te gaan, en ik denk het ruikt hier naar olie, wat blijkt, mijn voetpakking eruit geperst, heel blok, laarzen, broek, alles vol met olie!!

fiets is half jaartje oud en 2600km gelopen.

iemand van ktm erbij gekomen, en die heeft even olie bijgevuld, en toen zijn we rustig met eric verhoef en nog een of andere wheelie-king(640 prestige full Akrapovic) naar eddy lemmens gereden en heb daar mijn blauwe 640 neergezet voor reparatie, en heb ik verhoef zijn voorrijdmotor als leenmotor mee gekregen van ktm

dus staat er nu een 950sm met oostenrijks kenteken in de stal!!
ik wil hierbij iedereen die iets voor me heeft gedaan een groot compliment geven, want er werd helemaal niet moeilijk gedaan over die leenmotor ofzo, gewoon hier heb je de sleutel en veel plezier ermee, lemmens belt wel wanneer hij klaar is.

ben allang blij dat ik niet onderuit ben gegaan met olie op de achterband, of dat het blok zonder olie in de soep was gelopen.

Nou dat noem ik nog eens goede service!!

Idd ritje was leuk en op het terrein ook nog genoten al het spektakel.

Dick
 
nou het was een mooi ritje dacht ik, of niet dan??
schrijf mij maar in voor volgend jaar hoor!

ik zat in het groepje met 7man en de voorrijder was eric verhoef, we hebben lekker door kunnen rijden en ook nog tijd voor koffie gehad(zeeer belangrijk)

alleen ik kom op de lansard aan en sta te wachten om het terrein op te gaan, en ik denk het ruikt hier naar olie, wat blijkt, mijn voetpakking eruit geperst, heel blok, laarzen, broek, alles vol met olie!!

fiets is half jaartje oud en 2600km gelopen.

iemand van ktm erbij gekomen, en die heeft even olie bijgevuld, en toen zijn we rustig met eric verhoef en nog een of andere wheelie-king(640 prestige full Akrapovic) naar eddy lemmens gereden en heb daar mijn blauwe 640 neergezet voor reparatie, en heb ik verhoef zijn voorrijdmotor als leenmotor mee gekregen van ktm

dus staat er nu een 950sm met oostenrijks kenteken in de stal!!
ik wil hierbij iedereen die iets voor me heeft gedaan een groot compliment geven, want er werd helemaal niet moeilijk gedaan over die leenmotor ofzo, gewoon hier heb je de sleutel en veel plezier ermee, lemmens belt wel wanneer hij klaar is.

ben allang blij dat ik niet onderuit ben gegaan met olie op de achterband, of dat het blok zonder olie in de soep was gelopen.

da's niet zo mooi.....en toch wel netjes geholpen zo :Y
Ik zat bij je in de groep, vanwege m'n late aanmelding mocht ik met m'n Adventure met jullie meerijden, was zeker en leuk ritje.
Maar had je een voorgevoel....je bleef zo netjes achteraan rijden ;)
 
Die tompoes was onvergetelijk :o

nee was een leuke dag,KTM had kosten noch moeite gespaard om iedereen het naar zijn zin te maken!!
 
nee burgerking,
eric had gevraagd of ik als laatste wilde rijden zodat het voor hem beter te overzien was of iedereen er nog bij was, en dat is idd makkelijker als je dan steeds dezelfde persoon in de gaten kunt houden
 
Terug
Bovenaan Onderaan