KTM DAG

V-Ray

MF veteraan
18 feb 2004
8.954
5
Almere
Facebook
Kopie van website www.ktm-dag.nl


Zondag 21 oktober vindt op Circuit De Landsard voor de 13e keer de KTM-dag plaats. Opnieuw worden méér dan 10.000 toeschouwers verwacht, die geheel gratis kunnen genieten van allerlei attracties op het gebied van auto- en motorsport. KTM-dealer Eddy Lemmens heeft weer gezorgd voor een breed programma met motorcross wedstrijden, een enduro-rit van 24 kilometer, een stunt-team van KTM Oostenrijk en het Red Bull Freestyle-team dat een heuse ‘back-flip’ laat zien. Maar ook diverse deelnemers aan Le Dakar 2008 zullen hier present zijn met motoren, jeeps en trucks. Opzienbarend zijn de stockcar races waarbij de complete top van Nederland aan de start komt. Hetzelfde geldt zeker ook voor de ‘Wheely Boy’ die ongelooflijke stunts uitvoert op een KTM. Rallysportliefhebbers krijgen een demonstratie voorgeschoteld door ex. Nederlands kampioen Piet van Hoof in een Mitsubishi EVO-9. Ook een echte primeur ontbreekt niet want KTM laat hier haar éérste auto zien, de indrukwekkende en razendsnelle KTM X-BOW. Een zondag om niet te missen. Wie het allemaal uit de lucht wil zien, kan een helikoptervlucht nemen. Natuurlijk ontbreekt de muziek niet onder begeleiding van DJ johan. Lokatie: Landsardseweg (achter Eindhoven Airport), aanvang crosswedstrijden en enduro vanaf 9.30 uur, aanvang demonstraties vanaf 12 uur. Entree: gratis.

Motorcross%2005-11-2006%20041.jpg


Diverse%2005-11-2006%20055.jpg


Off%20the%20road%20Hapert%2015-10-2006%20325.jpg


Motorcross%2005-11-2006%20099.jpg


Diverse%2005-11-2006%20027.jpg


======================================================



Wie gaan er allemaal?

V-Ray vanuit Almere op motor
SemT-X vanuit Zeewolde op motor
Tyl vanuit Zeewolde
 
ik denk dat ik heen ga, maar ik zit dit weekend al in veldhoven dus is relatief dicht bij met een kater :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan