KTM Dealer (straatmotoren) ervaringen

Poison

Die hard MF'er
26 okt 2002
375
3
Ik sta op het punt een nieuwe KTM 790 aan te schaffen echter ik heb geen ervaringen met KTM dealers en graag zou ik ervaringen willen horen m.b.t de volgende dealers:

J.t.x. Racing - Cuijk : Dealer van motoren van KTM, offroad en street | JTX Racing in Cuijk, dealer van KTM motoren
Vos Oss Motoren - Oss : https://www.vos-oss.nl/
Van Gerven Motoren - Bergeijk : Home - Van Gerven Motoren
André Motors - Ermelo : https://www.andremotors.nl/nl


Ik ben bij de eerste drie binnen geweest en kreeg hier een positief gevoel, maar dat wil natuurlijk slechts heel weinig zeggen, daarom zijn persoonlijke ervaringen van harte welkom.
 
Kijk hier eens :

Baatsen dealerinfo.

Ik ken deze site, maar is een beetje summier en gedateerd:

J.t.x. Racing: Geen info
Vos Oss Motoren: Laatste reactie 2009
Van Gerven Motoren: Laatste reactie 2015 uit de tijd dat het nog geen KTM dealer was
André Motors: Laatste reactie 2015

Ik geef de voorkeur aan persoonlijke ervaringen van MF-leden
 
ik kan jtx cuick aanbevelen! al 2 garantie gevallen met een nieuwe motor supersnel opgelost.
Voorbeeld? ktm 690smcr binnen week versnellingsbak stuk. binnen 2 weken werd ik gebeld dat ik de papieren maar mee moest nemen en er een nieuwe motor op mij stond te wachten omdat ze geen idee hadden wat er met de bak van mijn net nieuw gekochte motor mis was. ik moest kunnen rijden want daarvoor had ik een nieuwe motor gekocht aldus de Joep tevens de eigenaar van JTX.

schappelijke prijzen, aardig personeel, niet een te grote zaak waardoor ze jou als klant ook beetje ''leren'' kennen als je er af en toe wat spul koopt :P.
 
ik kan jtx cuick aanbevelen! ..... niet een te grote zaak waardoor ze jou als klant ook beetje ''leren'' kennen als je er af en toe wat spul koopt :P.

Dat is ook de indruk welke ik kreeg toen ik daar vorige week was....goed te lezen dat dit overeenstemt met jouw persoonlijke ervaringen.