ktm duke 11KW

jannickz

MF'er
3 mrt 2014
89
0
Hoogblokland
hallo allemaal,

ik vind de ktm duke 11KW een mooi ding maar wel veel te duur.
weet iemand een leuke look-a-like?
dit is dus voor a1 rijbewijs.


full


full
 
Laatst bewerkt:
Heb je al naar een 2de handse ktm gekeken? Die zijn er al vanaf 3500 euro ongeveer. Is natuurlijk nog wel prijzig. Er zullen vast nog wel wat goedkopere vrij komen. Gewoon elke week kijken. Maarja het A1 rijbewijs is gewoon verneukt.
 
Heb je al naar een 2de handse ktm gekeken? Die zijn er al vanaf 3500 euro ongeveer. Is natuurlijk nog wel prijzig. Er zullen vast nog wel wat goedkopere vrij komen. Gewoon elke week kijken. Maarja het A1 rijbewijs is gewoon verneukt.

Ik heb ook bijna 3000 euro uitgegeven aan een PCX 125,
Maar niet alleen 11kw rijders kopen deze scooter.. dus daar kom ik nog wel vanaf.

Maar als je kijkt naar 125cc motoren.. eerst koop je zo'n KTM duke voor 3500 euro..
vervolgens zet je er 20.000km op (als je veel rijd), dan krijg je er met wat geluk nog 1500 voor terug.. sonde van het geld
 
Ik heb ook bijna 3000 euro uitgegeven aan een PCX 125,
Maar niet alleen 11kw rijders kopen deze scooter.. dus daar kom ik nog wel vanaf.

Maar als je kijkt naar 125cc motoren.. eerst koop je zo'n KTM duke voor 3500 euro..
vervolgens zet je er 20.000km op (als je veel rijd), dan krijg je er met wat geluk nog 1500 voor terug.. sonde van het geld

Je krijgt er echt nog wel meer voor hoor. Je moet niet denken dat ie zo 2000 euro minder waard word.
Het is een vrij nieuw model. Met redelijk moderne snufjes zoals injectie, abs. Ik denk dat het best wel zal meevallen.
Als je hem goed onderhoud en er niet mee gaat raggen en breken dan krijg je er echt nog wel wat voor.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb zelf een KTM duke 125 uit 2011.
Zelf voor 3200 gekocht bij Jager motoren in Hoogeveen en uiteraard een andere uitlaat erbij gekocht :p.
 
Terug
Bovenaan Onderaan