KTM DUKE 2 frame scheef

ik heb een ktm duke van het jaar 2000 met een scheve frame ik heb al een nieuwe frame gekocht en wil alles over brengen naar de nieuwe frame omdat de oude niet meer in staat is te repareren wie heeft dit al eerder gedaan of heeft een link naar een site met heel veel uitleg en veel foto's :P hahah alle hulp is welkom mailen kan je altijd naar ktmkoper@live.nl [afbeelding]

uitleg voor overzetten van de onderdelen :?
vrij logisch lijkt mij
 
ik heb een ktm duke van het jaar 2000 met een scheve frame ik heb al een nieuwe frame gekocht en wil alles over brengen naar de nieuwe frame omdat de oude niet meer in staat is te repareren wie heeft dit al eerder gedaan of heeft een link naar een site met heel veel uitleg en veel foto's :P hahah alle hulp is welkom mailen kan je altijd naar ktmkoper@live.nl [afbeelding]


Laat ik je om te begginnen maar veel succes wensen. _O-

Nee ,onzin.
Als alles werkt en alleen het frame scheef is, kan er weing fout gaan.
Gewoon beginnen en bij elk onderdeel, waar je aan twijfelt of je het er nadien nog op de juiste manier r op krijgt, een foto maken.
Die digitale foto's kosten geen geld ,en je kan er nadien veel uithalen.
Dus voor je het eraf haalt "klik"" en mocht je met het terug bouwen twijfelen, dan ff nakijken.
Ik doe dit de laatste jaren met van alles.
Het werkt echt.

Waar je iig op moet letten is de lichtschakelaar behuizing.
De palletjes/veertjes, voor de knipperlichten ,willen nog wel eens eruit vallen,
tijdens de demontage. (vaste prik ,bij mij dan althans)
Zorg voor nieuwe olie en pakking ringen voor de pluggen die in het frame zitten.
Na goed gebruik, zou het kunnen dat die niet echt lekker ermee afgaan ,tijdens de demontage.


Ik weet niet waar je ergens woont, ik heb wel ervaring met de Duke2.
Blok is er bij mij alleen wel ,nooit afgeweest, maar mocht je niet al te ver wonen ,
kan ik misschien eens komen kijken.
Kappen en achterkant had ik verschillende kleuren van , was met een half uurtje gedaan.


Greatz Dick
 
Laatst bewerkt:
Tja, en nadien zal je m opnieuw moeten aanbieden bij de RDW voor de keuring voor een herinslag van het framenummer, of je hebt bij het "nieuwe" frame een origineel kenteken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan