KTM Duke 200

Begin september ga ik deze motor proefrijden. Ik ben echt enorm benieuwd! Vind de duke 200 echt ontzettend mooi. Als die heel goed bevalt wacht ik waarschijnlijk op de duke 350! :-)
 
Mn jongere broer heeft er sinds een maandje 1 en die is er zeer conten mee...
Mn vriendin dit jaar een duke4 gekocht, ik een smcr en zn vrouw ook een duke 4...
Soort van KTM familie... :)
(had ik vorig jaar ook niet gedacht...)
 
Laatst bewerkt:
Hey, vandaag dus gaan zien voor de Duke 200, kort ritje gemaakt en gekocht :) , heel mooi machientje, heeft wel iets, voelt écht heel licht aan, nog 2 weekskes wachten om hem op te halen. :]
 
Mooie achterbrug, WP vering, radiaal geplaatste voorrem. En een verbruik van 1:30. Nadeel "slechts 26 pk ".


hmm, volgens mij staat er op de (voor) veering wel WP maar zit dat er niet in.
dit is een geintje wat wel vaaker wordt toe gepast helaas.


GR NEMO
 
@ NEMO

speelt toch ook niet zo een grote rol vind ik, is een Upside-Down-voorvork, en ziet er toch stevig en kwalitatief uit, idem voor de remmen, is in " samenwerking " met Brembo ontwikkeld, is ook geen motor die gemaakt is om op circuit te gaan knallen hé, belangrijkste voor mij was dat ie heel wendbaar is :)
 
maakt idd ook niet veel uit, ik heb de ktm nog niet in het echt gezien maar hij ziet er op de foto erg goed uit (en komt goed uit de teste die ik heb gelezen).
ik vind het een bruut fietsje :Y
 
Heb hem nu een paar weken en bevalt goed. Nog weinig mee gereden wegens reizen voor werk en andere vakantie "verplichtingen".

Nu ff ander uitlaatje erop schroeven, want het originele geluid is echt niks. Spiegels meteen vervangen, want die trillen als een idioot.
 
Heb hem nu een paar weken en bevalt goed. Nog weinig mee gereden wegens reizen voor werk en andere vakantie "verplichtingen".

Nu ff ander uitlaatje erop schroeven, want het originele geluid is echt niks. Spiegels meteen vervangen, want die trillen als een idioot.


Plak hier eens een foto neer van jullie duke? Kunnen we mee genieten.

tja 1 cilinders vibreren. Dat zo'n kleine dat ook zo doet.... Dan is het iig wel een echte KTM.
 
Heren, ik was intussen benieuwd naar jullie ervaringen omdat de Duke 200 nu intussen alweer een paar jaartjes op de markt is.
Ik ben zelf ook aan het kijken voor een leuke bike voor in en rond de stad en deze Duke is wel erg bruut. Ben benieuwd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan