Ktm Duke 3 690 akrapovic e keur

Duke690r

Rookie
11 mrt 2023
7
2
Wie kan mij helpen aan een e keur plaatje voor me akrapovic uitlaat hoor het graag
 

Bijlagen

  • CD09A24C-86AF-4E2F-B339-51DC362888A7.jpeg
    CD09A24C-86AF-4E2F-B339-51DC362888A7.jpeg
    184,6 KB · Weergaven: 34
Ik denk dat om keuren niet mogelijk is en met de killers er in klinkt wel gewoon beschaafd
Dat beschaafd twijfel ik over ivm je eigen tekst op je account...
"Vandaag de eerste kilometers gemaakt op nieuwe motor helaas wel gelijk waarschuwing gekregen voor geen e keur op de uitlaat"

Ze geven je geen waarschuwing, omdat je uitlaat zo lekker beschaafd klinkt.
 
Dat beschaafd twijfel ik over ivm je eigen tekst op je account...
"Vandaag de eerste kilometers gemaakt op nieuwe motor helaas wel gelijk waarschuwing gekregen voor geen e keur op de uitlaat"

Ze geven je geen waarschuwing, omdat je uitlaat zo lekker beschaafd klinkt.
Dat kan ook komen dat meneer agent ze dag niet heeft een standaard Harley maakt nog meer geluid heb hier voor een Ducati hyper motard gehad en daar heb ik nooit problemen mee gehad terwijl die stukje harder klinkt als de Ktm van nu
 
E keur gaat samen met een specifiek nummer voor het model van de motor waarvoor deze gekeurd is. Correspondeert met een nummer wat op de papieren staat die je bij een E goedgekeurde uitlaat krijgt. Dat weet oom agent ook, je houdt alleen jezelf voor de gek met dit soort onzin.

Daar komt bij dat wanneer je bij een meting buiten de 2 db(a) marge valt die op je type goedkeuringsplaatje staat je gewoon bekeurd wordt, ook al heb je 17 E keurmerken en kloppen alle papieren. En wanneer je er genoeg boven zit krijg je een WOK.

Enne, als laatste:
7C6711D0-A2C3-4FC1-8C2D-E9F45609BAAE.png


Zo irritant..
 
E keur gaat samen met een specifiek nummer voor het model van de motor waarvoor deze gekeurd is. Correspondeert met een nummer wat op de papieren staat die je bij een E goedgekeurde uitlaat krijgt. Dat weet oom agent ook, je houdt alleen jezelf voor de gek met dit soort onzin.

Daar komt bij dat wanneer je bij een meting buiten de 2 db(a) marge valt die op je type goedkeuringsplaatje staat je gewoon bekeurd wordt, ook al heb je 17 E keurmerken en kloppen alle papieren. En wanneer je er genoeg boven zit krijg je een WOK.

Enne, als laatste:
Bekijk bijlage 1856942

Zo irritant..
het mooie is dan wel dat oom agent niks over het geluid zij alleen over de e keur dat was het enige hij vond hem zelf ook niet te hard maar puur over de e keur dus wel mooi om te zien hoe er een mening word ge geven terwijl het niet om (me) geluid gaat maar puur om de e keur
 
het mooie is dan wel dat oom agent niks over het geluid zij alleen over de e keur dat was het enige hij vond hem zelf ook niet te hard maar puur over de e keur dus wel mooi om te zien hoe er een mening word ge geven terwijl het niet om (me) geluid gaat maar puur om de e keur
Wie zegt dat die agent jouw oom agent is?
En wel eens gehoord van Hoofdletters begin van een zin -punt aan einde zin en nieuwe zin .
Nu leest het zo beroerd.
Maar denk wat je denken wilt met je for race use only uitlaat dat het met een e type plaatje opgelost is.
Er zit gewoon nu een verkeerde demper op je motor die er niet op hoort hoe je het went of keert.
Trefje een keer een verkeerde oom agent die verstand van zaken heeft ben je als nog de pineut.
 
Wie zegt dat die agent jouw oom agent is?
En wel eens gehoord van Hoofdletters begin van een zin -punt aan einde zin en nieuwe zin .
Nu leest het zo beroerd.
Maar denk wat je denken wilt met je for race use only uitlaat dat het met een e type plaatje opgelost is.
Er zit gewoon nu een verkeerde demper op je motor die er niet op hoort hoe je het went of keert.
Trefje een keer een verkeerde oom agent die verstand van zaken heeft ben je als nog de pineut.
Nou in dat geval zie ik graag de link voor een akra met e keur
 
Nou in dat geval zie ik graag de link voor een akra met e keur
Jij bent effe lekker.
Ga zelf bij akrapovic zoeken of ga googlen.
JIJ wilt dat anderen het voor je uitzoeken en doet er zelf geen moeite voor.
Even dit een uitlaat demper waar- for race use only, op staat heeft nooit een type goedkeuring.
En op jouw ktm hebben ze nooit zo een uitlaat demper gezet van uit de ktm fabriek.
Wens je verder succes met uitzoeken welke uitlaat er wel op je ktm hoort.
 
Jij bent effe lekker.
Ga zelf bij akrapovic zoeken of ga googlen.
JIJ wilt dat anderen het voor je uitzoeken en doet er zelf geen moeite voor.
Even dit een uitlaat demper waar- for race use only, op staat heeft nooit een type goedkeuring.
En op jouw ktm hebben ze nooit zo een uitlaat demper gezet van uit de ktm fabriek.
Wens je verder succes met uitzoeken welke uitlaat er wel op je ktm hoort.
Wat is dan precies het nut van dit forum volgens mij is het forum er voor om vragen te stellen als je er niet uit komt of zie ik dat verkeerd?
 
E keur gaat samen met een specifiek nummer voor het model van de motor waarvoor deze gekeurd is. Correspondeert met een nummer wat op de papieren staat die je bij een E goedgekeurde uitlaat krijgt. Dat weet oom agent ook, je houdt alleen jezelf voor de gek met dit soort onzin.

Daar komt bij dat wanneer je bij een meting buiten de 2 db(a) marge valt die op je type goedkeuringsplaatje staat je gewoon bekeurd wordt, ook al heb je 17 E keurmerken en kloppen alle papieren. En wanneer je er genoeg boven zit krijg je een WOK.

Enne, als laatste:
Bekijk bijlage 1856942

Zo irritant..
ja , echt tyfus irritant , lijkt wel of half nederland niet naar school is geweest , overal zie je het , geen E keur = niet goed gekeurd , koop een demper die dat wel is
 
Wat is dan precies het nut van dit forum volgens mij is het forum er voor om vragen te stellen als je er niet uit komt of zie ik dat verkeerd?
Jouw vraag is algemeen je hebt zo veel merken uitlaat dempers.
Geen idee welke je er op wilt.
Als je een goedgekeurde wilt
Dan kan ik half internet hier wel linken snap je.
En daar heb ik geen zin in en laat ik aan jouw over.
 
Laatst bewerkt:
Wat is dan precies het nut van dit forum volgens mij is het forum er voor om vragen te stellen als je er niet uit komt of zie ik dat verkeerd?
Wat is je probleem?.
Ik schrijf op google jouw type motor in zoekbalk en zie genoeg dempers voor jouw ktm langskomen.
Zie schermafbeelding waarin de zoek opdracht op google rood omcirkeld is
De keuze is reuze.
Vraag aan jouw @Duke690r wat is hier nou moeilijk aan?.
Dat google zoeken kan toch iedereen.

IMG_20230312_192600.png
 

Bijlagen

  • Screenshot_20230312-192515.png
    Screenshot_20230312-192515.png
    154,2 KB · Weergaven: 9
  • Screenshot_20230312-192315.png
    Screenshot_20230312-192315.png
    47,1 KB · Weergaven: 9
  • Screenshot_20230312-192337.png
    Screenshot_20230312-192337.png
    68,4 KB · Weergaven: 10
@Duke690r als je klaar bent met je Google zoektocht wil je dan voor mij ook even wat van die E keur plaatjes opzoeken? Op elk buisdeel moet er 1 dus doe maar stuk of 8.. Ben zelf nogal lui en daar is een forum voor toch?
Liefst voor een Aprilia Tuono 1100 Factory maar die van een Piaggio MP3 passen ook wel denk ik!
CBF74185-2E9B-4610-B5A6-EDE41533E832.jpeg
41A728B8-BCD8-449C-95DF-45CB469A1BA6.jpeg
 
@Duke690r als je klaar bent met je Google zoektocht wil je dan voor mij ook even wat van die E keur plaatjes opzoeken? Op elk buisdeel moet er 1 dus doe maar stuk of 8.. Ben zelf nogal lui en daar is een forum voor toch?
Liefst voor een Aprilia Tuono 1100 Factory maar die van een Piaggio MP3 passen ook wel denk ik!Bekijk bijlage 1857094Bekijk bijlage 1857095
Ojee dan legt @Duke690r die vraag weer bij mij neer en moet ik het weer gaan zoeken.
Want zelf toont hij hierin geen initiatief.
Anderen moeten het doen.
Wel mooi uitlaat gedeelte FactoRyan_v4
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan