KTM Duke 390 '17 nieuwstaat! Belgische motor

Status
Niet open voor verdere reacties.

deejfie147

Die hard MF'er
15 sep 2015
476
207
Maldegem
wegens stopzetting hobby mag mijn trouwe Duke de deur uit. Betreft dus het laatste nieuw model van de 390; met volledig digitaal display, supermoto mode, enz...Door mezelf nieuw aangekocht bij Hautekiet in Ruddervoorde (W-Vl) (5420€ toonbaar op factuur). Eerste maal ingeschreven op 20/03/2018, momenteel plus minus 2900km op de teller! Eerste onderhoud gedaan (zoals voorgeschreven) op 950km bij Hautekiet. Volgende onderhoud hoeft pas op 6500km, m.a.w. kosteloos opstappen en rijden :) Moto is wekelijks met de hand gewassen en in absolute nieuwstaat zoals hij uit de showroom is gekomen.

Mijn Duke is uitgerust met een korte nummerplaathouder van R&G (135€) en crashprotectie op de uiteinden van het stuur van Rizoma (99€). Kleinere spiegels staan ook op het stuur... Alle originele onderdelen worden bijgeleverd!

Er is ook een mogelijkheid om mijn volledig motorpak van Richa (tweedelig pak maat 54, laarzen maat 44, handschoenen (XL) en helm van Shark (L) bij te kopen tegen een kleine meerprijs waar we wel aan uit geraken ;) (nieuw kostte dit +1000€)

Prijs (zeer) licht bespreekbaar, naast de moto!

Geen funbieders of testpiloten aub, daarvoor is hij mij te dierbaar. richtprijs 4400€
 

Bijlagen

  • IMG_0060.JPG
    IMG_0060.JPG
    1,1 MB · Weergaven: 15
  • IMG_0059.JPG
    IMG_0059.JPG
    1,4 MB · Weergaven: 15
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan