KTM DUKE 4 2012 Gestolen Den Haag!

Darkbound

Rookie
11 mrt 2013
8
0
Vandaag is mijn KTM Duke 4 gestolen. Motor stond buiten op de stoep geparkeerd op stuurslot en ketting (ketting nergens aan verbonden). Hoorde een knal van buiten komen en zag de daders op de KTM weg rijden. Dit gebeurde om 19:30 op 9 mei 2015 (omgeving Leyweg).

Politie gelijk ingeschakeld, maar de motor was niet meer te vinden.

KTM Duke 4 (IV)
Kenteken: 11-MD-JX
Kleur: Wit met oranje frame
Bouwjaar: 2012

Motor was compleet standaard, was pas 1.5 maand in mijn bezit. Enige toevoeging aan de motor was een 12v aansluiting op het stuur.

Wilde graag een foto toevoegen maar dit is niet gelukt. Het gaat om een standaard KTM Duke 4 690
 
Laatst bewerkt:
Ik was daar een paar straten verderop aan het werk toen het gebeurde, politie was druk opzoek idd. Stopte nog bij mij om te vragen of ik iets had gezien met een omschrijving van de daders erop, maar helaas :/

Schering en inslag de laatste tijd :(
 
Ik was daar een paar straten verderop aan het werk toen het gebeurde, politie was druk opzoek idd. Stopte nog bij mij om te vragen of ik iets had gezien met een omschrijving van de daders erop, maar helaas :/

Schering en inslag de laatste tijd :(

Ongelofelijk zeg.. wat een kleine wereld af en toe. Toch in ieder geval bedankt voor het reageren!
 
Jouw motor is in de toekomst gestolen, knap lullig. Maar ga er vanuit dat je mei bedoed ipv juni.

Sterkte ermee.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan