KTM Duke 640 - Supermotard, inruil SS mogelijk

Peterselie

MF veteraan
10 okt 2007
11.737
3
Nederland
Omdat ik wil gaan rondkijken voor een supersport verkoop ik mijn KTM.

Het betreft een Duke II 640 met lc4 blok die ik van een mede-MFer heb gekocht. Alles is nog in uitstekende staat, geen rare bijgeluiden of lekkages. Olie is ongeveer 1500km geleden vervangen, dat kan dus nog wel een paar duizend km mee. (voor een SM heeft deze motor relatief weinig onderhoud nodig)

Supermotard
625cc 1 cilinder
kmstand: begin 26.000
bouwjaar: 1999
kleur: crème met oranje accenten en wielen.

De vorige eigenaar is met lage snelheid onderuit gegaan, daardoor is de topkuip licht beschadigd. (geen barsten). Hier heb ik een sticker overheen geplakt, om het minder op te laten vallen. Op de foto valt het trouwens meer op dan in het echt, komt door de belichting. B|

Verder voorzien van handkappen, xenon, kleine knipperlichten en reflecterende rimstriping. Ook zitten er sportuitlaten op gemonteerd, de standaarduitlaten heb ik er ook bij.
Tevens zit er een alarm op gemonteerd.
Er zit trouwens een flatslide carburateur op, wordt hij feller van op het gas. :Y

De foto's:

2n1dkpv.jpg


15dntiu.jpg


2ihrn8h.jpg


34rj96h.jpg


Mijn vraagprijs is: 3000 -> 2900 -> 2800
Hij staat in omgeving Den Bosch.

Mochten er nog vragen zijn, vraag het gerust! Mocht je een supersport in te ruilen hebben, dat is eventueel ook mogelijk.

Groeten, Peter
 
Laatst bewerkt:
Oldschool Duke 8-) en Dukes hebben zeker SM-bloed in zich mensen ;) Ze zijn iets meer voor de openbare weg gemaakt maar ze zijn te berijden als SuMo's.
 
Mooie fiets! Ik had alleen dat plekje niet moeten schuren... Dan had de sticker er wel overheen gepast.

Je zei het al toen... Wellicht dat ik later wel weer een naked wil! :) Door het slechte weer en Marktplaats ga je toch denken. Ik heb ook mn Cagiva te koop gezet. Ga toch op zoek naar een 600cc 4 cilinder of een 650 twin.
 
Mooie fiets! Ik had alleen dat plekje niet moeten schuren... Dan had de sticker er wel overheen gepast.

Je zei het al toen... Wellicht dat ik later wel weer een naked wil! :) Door het slechte weer en Marktplaats ga je toch denken. Ik heb ook mn Cagiva te koop gezet. Ga toch op zoek naar een 600cc 4 cilinder of een 650 twin.
Haha ja dat je dat nog weet. :) zeker dat je niets zwaarders wil?
 
Beetje springwerk enz en je hebt je velg doormidden. Een duke is geen sm.

als ik spaakwielen onder een zx10r zet blijft het nog steeds een supersportmotor :)
ik had een 640 sm en op het iets kortere kontje, andere koplamp/spatbord en de spaakwielen na is er geen verschil met een duke, dus alleen de velgen maken dat de duke geen supermoto is?, dat de velgen zo naar de tering zijn snap ik uiteraard.... ;)
hij is mischien wat meer weg/stadsgericht als de rest van zn broertjes, maar dat zijn de lc4 640 sm's eigenlijk ook, en springen is iets wat ik buiten een circuit niet gauw zou doen :X

tevens ''kick'' voor deze fijne motor..... *O*
 
Kick voor deze motor.
En toch is het geen supermotard, en zijn de verschillen niet zo beperkt als bovengenoemd.
Het rijd ook heel anders namelijk.
 
De ene Supermotard rijdt ook heel anders dan de andere.... De echte ongekentekende Race SM's zijn niet te vergelijken met de brave straat sm's. Lekker belangrijk.

De Duke2 is in elk geval wat ruimer inzetbaar en men ziet je wat minder aan voor een verdwaalde crosser op slicks. Heeft ook zo zijn voordelen! :)

Wat betreft vermogen zit het wel goed met deze Duke. Door zn open airbox en flatslide met accell. pomp carb. wil hij best wel! Fijne brommer! :] *O*
 
De ene Supermotard rijdt ook heel anders dan de andere.... De echte ongekentekende Race SM's zijn niet te vergelijken met de brave straat sm's. Lekker belangrijk.

De Duke2 is in elk geval wat ruimer inzetbaar en men ziet je wat minder aan voor een verdwaalde crosser op slicks. Heeft ook zo zijn voordelen! :)

Wat betreft vermogen zit het wel goed met deze Duke. Door zn open airbox en flatslide met accell. pomp carb. wil hij best wel! Fijne brommer! :] *O*

Multifunctioneel zo'n Duke 2 :Y

DCR2008kl.jpg
 
Ik kan geen andere categorie dan sm bedenken waar een Duke dan in onderverdeeld zou moeten worden. Goed het maakt ook niets uit, bedankt voor de kicks. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan