KTM Duke 690 IV topic drei

Ik geloof het wel
Wij zaten op de Camping dat is toch het leukst samen met alle motorrijders biertjes doen.
Maar het hotel wat er bij zat is echt een aanrader hotel : Weisseespitze in Kaunertal
Parkeergarage voor motoren .wasbox .motorbrug en gereedschap, poetsstation. Huurmotoren zwembad enz enz.
En mooie bochtjes in de buurt


0BBE53DE-B752-434F-AC8F-B4EE1E106053.jpeg
 
Taartschep eraf +1.
Wat mij betreft is de mooiste tail tidy die voor de Duke te krijgen is, die van Evotech Performance. Ergens in dit topic staat een foto van mijn Duke met die achterkant.
Ik heb ook nog een tail tidy van Highsider liggen als je interesse zou hebben. Heeft er maar een klein half jaar op gezeten en toen heb ik alsnog die ven Evotech gehaald en gemonteerd.

Zou je mij een pb kunnen sturen over de tail tidy?
 
Even mijn helm gepimpt :) persoonlijke instagram-sticker :+

Trouwens, als er iemand hier een steengoede helm zoekt kan ik deze zeker aanbevelen. zit zalig en geen last van nare geluiden :) Betaal je je niet blauw aan, maar laat ons zeggen: een tophelm in de middenklasse qua prijs!

20190729_195907.jpg
 
Ik geloof het wel
Wij zaten op de Camping dat is toch het leukst samen met alle motorrijders biertjes doen.
Maar het hotel wat er bij zat is echt een aanrader hotel : Weisseespitze in Kaunertal
Parkeergarage voor motoren .wasbox .motorbrug en gereedschap, poetsstation. Huurmotoren zwembad enz enz.
En mooie bochtjes in de buurt


Bekijk bijlage 1412898

Bekend hotel van RTL Autowereld. Zitten daar steeds met de winterspecial. Mooie weg ook daar. Kwam daar vaak prototype camouflage-auto's tegen.
 
Ik zit er over te denken om hem toch maar weer te gaan verkopen....🤨
Omdat ik wel heel veel zin heb in een 790 adv R 🥰

Dus als er iemand belang heeft bij een 690 duke R 2017 met nog 2 jaar fabrieks garantie vorige maand de beurt gehad en ca 7000 kmter (eerste eigenaar)
En een lading met powerparts .
Laat maar weten 😉
 
haha jij weer? Al op een 790 ADV gereden? Ik vond hem erg tam t.o.v. de 790 Duke.
 
Ik heb op de normale gereden en was er erg over te spreken
En ik zou graag mijn volgende vakantie eens of the Road willen proberen 😉
 
@ Deejfie: ik heb denk ik nog wel een uitlaatsteun liggen. ben momenteel niet thuis, dus als je nog interesse hebt zal ik binnenkort kijken.

@ ggfh666: KTM oranje is niet te krijgen, maar signaal oranje komt er niet te onderscheiden bij in de buurt.
 
@ Raymond_mt: als je met de luchtbox wilt experimenteren, dan heb ik nog een liggen voor je. houd je er één origineel.
 
Moet zeggen dat ie ook prima dienst doet als pakezeltje voor een paar dagen kamperen 8-)

IMG_20190819_124521.jpg


(die twee plastic zakken bovenop zijn de laarsen voor het geval het ging regenen)
 
Heeft er iemand ervaring met het afstellen van een Duke op een test bank met de originele ECU ?

Ik heb reeds contact gehad met MVS race enginering en zij kunnen het alleen via een powercommander/rapidbike en ik heb een vermoeden dat het dan een heel duur geintje wordt. Ga bij MVS sowieso een run op de test bank doen. (puur om te weten wat de Duke doet 😉)

Volgens Goedhart motoren is de ECU niet aan te passen en kan het alleen met een powercommander.
 
Laatst bewerkt:
Voor zover ik weet kun je een originele 690 heel goed op een dynobank afstellen, ik kan het je zelfs aanraden.
Ik zou eens bellen met JR-Tuning / Mulders Motoren in Veendam.
 
Ik lees ook tegenstrijdige berichten met betrekking tot het 'tunen' obv. de reeds aanwezige ECU van de 690 Duke IV en later.

De informatie die ik tot nu toe ben tegen gekomen komt neer op het volgende: de stock ECU is te laden met standaard óf Akra-mapping (bedoeld voor volledig systeem, niet de slip-on). Daarbuiten is volgens mijn informatie met de stock ECU verder niets te tunen (itt. tot de ECU's uit eerdere generaties die je met TuneECU volledig naar je hand kon zetten)

Deze restrictie komt naar mijn weten voort uit de Euro4 / Euro5 norm, waarbij fabrikanten in steeds verdere gaande mate verplicht worden om aanpassingen, die nadelige invloed zouden kunnen hebben op emissies, onmogelijk te maken.

Uiteraard ben ik ook zeker benieuwd of er mogelijkheden zijn voor het aanpassen van de mapping in de stock-ECU (buiten piggy-back oplossigen zoals de PowerCommander)
 
Terug
Bovenaan Onderaan