Ralf
MF'er
Mijn duke is verkocht, staat hier te koop onderhand Motoren | Nijkamp Ooteman Motoren
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Mijn duke is verkocht, staat hier te koop onderhand Motoren | Nijkamp Ooteman Motoren
helemaal met jack eens
ik heb 40.000km met mijn 2013 690 duke(dus de oude)
en nu 8.000km met een 2017 690 duke r (dus met extra balans as)
en inderdaad de latere versie trilt minder en pakt soepeler op
maar
de oude was lekker "bokkig" en van trillen heb ik nooit last gehad
ik heb nu de r en het grootste voordeel van de r vind ik dat de voorrem beter is
traction control is soms fijn maar soms ook irritant , als je het voorwiel iets omhoog laat komen
dan grijpt de traction control in en valt je voorwiel op de grond
wat dat betreft heb ik soms nog wel wat heimwee naar mijn oude 690
maar trillingen,
ik heb op een ktm testdag al eens iemand gesproken die van een "nieuw"type 690 af kwam en die vond de trillingen verschrikkelijk
als je van een 4 cil af komt zijn de trillingen behoorlijk
in het kort : ik zou de oude niet laten staan als je er 1 kunt vinden met een mooie lage km stand
Voor dit verkeerd begrepen wordt of als humor. Er wordt bedoeld dat je de TC uit kunt schakelen als de motor stil staat er er dan mee kunt gaan rijden, dus dat je de TC niet TIJDENS het rijden kunt uitschakelen. Na af- en weer inschakelen van het contact is de TC /ABS standaard weer aan.jawel, maar alleen als je stil staat, niet rijdend.
wij hopelijk ook met de motor van de vrouw, gok dat de 390 nog wel ff blijft ^^ heerlijk machientje nog steeds, zelfs (of juist??) als je zn grote broer (690) en andere motoren gewend bentO, ja nu zie ik het. Dat moet zonder al teveel problemen kunnen inderdaad.
'85.000 zou een mooie score geweest zijn, al zou het de dagwaarde van de motor niet ten goede komen.
Er zullen er allicht zijn die dat de teller hebben wel laten passeren. 8500 km is inderdaad maagdelijk .
Hoe is het mogelijk met een motor van 2013. Mijn 2018 390 mini-Dukeje heeft in het eerste jaar zelfs al meer gereden. Momenteel 10.500 km gereden en gaat door voor de 85.000, dus over een paar jaar kan ik hopelijk mijn eigen vraag van hierboven beantwoorden.
lol, en heb je er ook nog wat voor over?Ja hoor heel blij stuur maar op
AH je wil er ook wat voor hebben .lol, en heb je er ook nog wat voor over?
Mooi trouwens zo’n Witte Ik denk dat witte velgen er ook wel mooi bij zou staanPicture time
Bekijk bijlage 1389068
Sommige stickers verwijderd, andere toegevoegd (wheelstriping), Evotech Performance tail tidy, stuureind spiegels.
Kapje van de pluspool van de accu is er waarschijnlijk afgevallen. mocht je hem open hebben kapje vastzetten. Dit kapje valt bij de hevel van je slot .Kom hier weer even langs na een hele tijd want weer een nieuw uniek Duke IV (2012) probleempje :
M'n buddy krijg ik niet open met de sleutel, hij wil niet ontgrendelen zeg maar. Iemand enig idee voor een work around? Zit er al een uur op te stunten haha..
Sleutel draaien en terwijl je duwt op het zadel hielp mij al eens.Kapje van de pluspool van de accu is er waarschijnlijk afgevallen. mocht je hem open hebben kapje vastzetten. Dit kapje valt bij de hevel van je slot .
Ik heb het ook al 2 keer gehad ...