KTM Duke 690 IV topic drei

Iemand die weet waar ik een uitlaatsteun zou vinden zodat ik die passagierssteunen er kan af laten?! :) :)

1408850
 
Vandaag achter katvervanger aan geweest voor de Duke R voor de 2016 modellen zijn ze er schijnbaar niet, nu afspraak gemaakt bij pajic voor een opmaat gemaakte, tevens k&n filter in huis nu dus 3 augustus naar pajic en filter monteren en opnieuw mappen.

Zodra het seizoen voorbij is krijgt de Duke een beurtje en wat kleine updates, toch een kortere tailtiddy en misschien kleinere knipperlichten, verlagingskit, bar end spiegels en misschien oranje blokbescherming en ben aan het kijken naar nog wat leuke dingen. Voor nu nog ff lekker rijden.
76BD4E4C-AB69-4935-BC43-F9959B5AF545.jpeg
 
Ik heb wat lakschade op de achtervelg.
Iemand een idee waar ik de juiste lakstift kan vinden?
 
Zijn hier misschien (690) Duke rijders, die verstelbare en opklapbare rem- & koppelingshendels op hun machine hebben zitten en hun ervaringen hier willen delen? Ik zit te denken aan een dergelijke aanpassing van de mijne en ben op zoek naar referenties.
 
Zijn hier misschien (690) Duke rijders, die verstelbare en opklapbare rem- & koppelingshendels op hun machine hebben zitten en hun ervaringen hier willen delen? Ik zit te denken aan een dergelijke aanpassing van de mijne en ben op zoek naar referenties.
Ik heb er van Magura en ben daar voorlopig heel tevreden over :)
 
Vandaag achter katvervanger aan geweest voor de Duke R voor de 2016 modellen zijn ze er schijnbaar niet, nu afspraak gemaakt bij pajic voor een opmaat gemaakte, tevens k&n filter in huis nu dus 3 augustus naar pajic en filter monteren en opnieuw mappen.

Zodra het seizoen voorbij is krijgt de Duke een beurtje en wat kleine updates, toch een kortere tailtiddy en misschien kleinere knipperlichten, verlagingskit, bar end spiegels en misschien oranje blokbescherming en ben aan het kijken naar nog wat leuke dingen. Voor nu nog ff lekker rijden.Bekijk bijlage 1410503
Nou een katvervanger van 2015 past ook gewoon hoor
Maar als je er gewoon een rechte pijp tussen zet ga je een hoop herrie krijgen en minder vermogen.🤔

.

Vandaag achter katvervanger aan geweest voor de Duke R voor de 2016 modellen zijn ze er schijnbaar niet, nu afspraak gemaakt bij pajic voor een opmaat gemaakte, tevens k&n filter in huis nu dus 3 augustus naar pajic en filter monteren en opnieuw mappen.

Zodra het seizoen voorbij is krijgt de Duke een beurtje en wat kleine updates, toch een kortere tailtiddy en misschien kleinere knipperlichten, verlagingskit, bar end spiegels en misschien oranje blokbescherming en ben aan het kijken naar nog wat leuke dingen. Voor nu nog ff lekker rijden.Bekijk bijlage 1410503

Als je het voor het vermogen doet laat er dan niet een pijp tussen lassen dit maakt een rot herrie
En kost vermogen.☝🏻🤔

De beste optie was voor mij :
Deze Remus middendemper remus ktm duke 690 - Google zoeken
K&n luchtfilter en gaten boren in de luchtfilterbox aan de achterkant
En de akrapovic mapping laten plaatsen
Daarmee heb je een mooi geluidje je bent wat kilo’s kwijt en win je ook echt vermogen .

En trouwens de 2015. Uitlaten passen ook op de modellen van 2016 en er na
 
Nou een katvervanger van 2015 past ook gewoon hoor
Maar als je er gewoon een rechte pijp tussen zet ga je een hoop herrie krijgen en minder vermogen.🤔

.



Als je het voor het vermogen doet laat er dan niet een pijp tussen lassen dit maakt een rot herrie
En kost vermogen.☝🏻🤔

De beste optie was voor mij :
Deze Remus middendemper remus ktm duke 690 - Google zoeken
K&n luchtfilter en gaten boren in de luchtfilterbox aan de achterkant
En de akrapovic mapping laten plaatsen
Daarmee heb je een mooi geluidje je bent wat kilo’s kwijt en win je ook echt vermogen .

En trouwens de 2015. Uitlaten passen ook op de modellen van 2016 en er na

Laat hem er ook niet tussen lassen, wordt gewoon zo gemaakt dat hij er tussen uit gehaald kan worden.

K&N filter ligt ook al klaar. Die komt er tegelijk met katvervanger op. En hij wordt ook gemapt als alles klaar is.
 
Gaaf! Heb de Timmelsjoch vaak gedaan, mooie pas.
Jaufenpass ook?
Welk hotel zat je?
 
Terug
Bovenaan Onderaan