KTM Duke 690 IV Topic Zwei

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb nu al een paar keer meegemaakt,dat als ik de sleutel omdraai er niks gebeurd( geen stroom)
Na een paar keer contact aan en uit is het weer goed en start hij normaal.
Iemand die ook wel eens heeft? :(
Tot nu toe nog niet gehad. Ik heb wel eens gelezen dat er iets los kan trillen bij/in het contact, maar dat las ik meer bij dashboard problemen (en werd het contact slot vervangen)
Wellicht wel iets om even bij de dealer voor te leggen uiteraard.
 
Laatst bewerkt:
hey,

ik ben nieuw hier en heb een duke 690 2012 gekocht.
na wat kleine aanpassingen zoals dat superkleine windscherm, oranje tape op de wielen en de givi kofferdrager achteraan wou ik er nog een mud guard op achteraan. de vorige eigenaar heeft de achterlichten vervangen wat véél mooier is, maar je krijgt er wel een vuile rug van ;-)



op sites waar ze de duke 200 testen zie je standaard zo n mud guard zitten maar bij verkoop hoor je er niks meer van...


deze zou, gezien dezelfde achtertrein wordt gebruikt, moeten passen.
weet iemand waar ik dit kan vinden?

grtz,
 
probleempje met de afbeeldingen, hieronder dan maar (dankzij de FAQ ;-) )

mijn beestje:
full


en hier de duke 200 uit de tests met mud guard:
full



thanks,
 
Laatst bewerkt:
Welkom! :+ Ziet er leuk uit je motor! Is dat gezichtsbedrog je koppelingshendel? Lijkt wat naar voren gebogen te staan.

Wat betreft de mudguard, geen idee. Waarschijnlijk toch een powerparts ding voor de 200? Wellicht is het iets wat ze alleen in het buitenland hebben ergens, kan ook nog :?
Misschien dat een dealer je verder kan helpen..
 
Laatst bewerkt:
Bij de eerste foto's en voorstellingen van de 200 lijkt dat mud-ding vrij vaak voor te komen.
Misschien iets dat voorzien was, maar uiteindelijk toch niet werd uitgevoerd?
 
had ook die indruk dat dat mudding er nooit is doorgekomen...
spijtig, met die tail-tidy hang ik vol modder na een nat ritje ;-)

en die koppelingshendel heeft een knik, maar het lijkt me niet dat die geplooid is maar vervangen door een met een knikje... zie niet direkt een voordeel, dat zal de vorige eigenaar misschien hebben vervangen?
 
ja lap,

kom ik net te weten dat mijn vrouw de motor vlak na aankoop misschien heeft laten vallen, en toch wel net op de zijde waar de koppelingshendel zit... rara, die moet ik eens op het matje roepen :-(
 
Hoor je nu pas? Zo terloops tijdens het boodschappen doen in de supermarkt verteld ofzo? Bij de overdrukke kassa zodat je niet uit plaat kunt gaan:"Oh ja.. ik heb je motor laten vallen... sorry.. *gaat verder met kar uitladen*" :o :+
 
Laatst bewerkt:
idd, ze wou erop gaan zitten, draait de steun mooi onderin, gooit haar been over de motorfiets, ... en ze lag eronder... valt me nu dus ook op dat ik een héél klein krasje op de valbeugel en op het linker steurgewicht heb... bon, nieuwe hendel bestellen dan maar ;-) es kijken of ze niks mooiers hebben dan die standaard ;-)
 
haha, waar even posten op een motorforum kan toe leiden .. heerlijk :)

Voila, uw carte blanche voor een volgend leugentje is bij deze verdiend :)
 
:( :(
wat jammer
vandaag en morgen nog storings dienst
en volgende week vrij
was van plan flink wat kilometers te maken met dit mooie weer
maar ik ging even een boodschap doen met de motor en toen ik terug kwam
kwam er rook af !!!!!
goed gekeken en droog gemaakt nog een stukje gereden en het komt van
het asje waar de versnellingspook op zit en dit lekt op de uitlaat , die natuurlijk warm word
en gaat roken
vind het niet echt fijn om hier verder mee te rijden
want als de olie maar warm genoeg word zou het kunnen ontbranden
zal wel niet zo snel gebeuren
kortom ... hij staat nu bij de dealer
is dit een bekend euvel ????
want de dealer vertelde mij dat er al een aangepaste keering in gaat
het is alleen nog niet bekend wanneer ie klaar is '(
 
Dat heb ik nog niet eerder gehoord, emil.
Maar als je dealer zegt dat er een aangepaste keerring in gaat dan zal het wel een bekend euvel zijn, en is hij bij de meeste al vervangen (?)
 
Ik denk niet dat er al een filmpje van bestaat maar net terug van een weekend Nürburgring in Duitsland. Nordschleife gecombineerd met F1 Kampioenschap op de GP-strecke.
Met wat gefoefel er toch in geslaagd om het te kunnen filmen... Tijd zit rond de 10min maar kan gemakkelijk nog minuutje af maar hey, het is de eerste keer en ben men leven niet beu :-)

Enjoy!
 
:}
Tot nu toe nog niet gehad. Ik heb wel eens gelezen dat er iets los kan trillen bij/in het contact, maar dat las ik meer bij dashboard problemen (en werd het contact slot vervangen)
Wellicht wel iets om even bij de dealer voor te leggen uiteraard.

Het valt mee,ik heb de plus en min (kabels) aangedraaid en het probleem is voorbij. :}
 
Ik denk niet dat er al een filmpje van bestaat maar net terug van een weekend Nürburgring in Duitsland. Nordschleife gecombineerd met F1 Kampioenschap op de GP-strecke.
Met wat gefoefel er toch in geslaagd om het te kunnen filmen... Tijd zit rond de 10min maar kan gemakkelijk nog minuutje af maar hey, het is de eerste keer en ben men leven niet beu :-)

Enjoy!

Wat vond je van het verschil van de nordschleife op de ps3 en in het echt?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan