KTM Duke 690 IV Topic Zwei

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heerlijk weekje in de Eifel gestuurd.
Was wel even wennen met de Duke (voorheen SMC-R) maar brommerke stuurt lekker. :]

full
 
Laatst bewerkt:
Wel veel groen stuifmeel gehad. Zat zelfs aan de binnenkant van m'n crossbril.
Zoveel groene meuk had ik nog nooit eerder meegemaakt in de Eifel.

full
 
Sinds vorige week Vrijdag ben ik ook eigenaar van een 690 Duke.
Heerlijk vanuit de aankoop na huis gereden, Alkmaar > Doetinchem soms mis de ik de 7e versnelling wel eens op de autobaan :+ Maar daar voor heb ik hem gelukkig niet gekocht.

33de14i.jpg


Dag later kwam er op MP een Akra demper tekoop. Ook deze deal snel rond gemaakt. En nu afwachten hoe dit klinkt.. anders gaan we op zoek na een Katvv.

k3oi2e.jpg


Buiten alles lees ik mee.. En stel ik graag nog vragen.
 
Laatst bewerkt:
Gefeliciteerd met je aankoop, mooi ding!

Succes met de aanschaf van een cat-vervanger, met akra klinkt hij nog steeds best wel als een scooter naar mijn mening, maar zonder catvv is het echt asociaal :P keuzes keuzes...
 
Laatst bewerkt:
Ik zie heel veel mensen leovinci schrijven, is het niet leovince :P ? Is de verwarring te wijten aan Leonardo da vinci?

Ik had de Fresco Decat, dat is gewoon een rechte pijp, maar écht teveel herrie. De Leovince kon ik nergens vinden

Nvm, heb het gevonden

Het merk Leovinci , uitgegroeid tot vrij goed bekend in de motorsport voor tachtig jaar en de jaren negentig , is omgetoverd tot LeoVince in 2001 , om de sportieve uitstraling te benadrukken.
bron: SITO Gruppo Industriale - Wikipedia (vertaald naar NL)
 
Laatst bewerkt:
Haha nooit op die manier na gekeken.. Maar zal er op letten.

Maar met en killer erin ook niet acceptabel ?

Mijn maatje die mijn duke690 heeft overgekocht maakt met killer nog steeds meer geluid dan mijn nuda met leovinci(sic) zonder dbkiller. En het geluid is niet zo mooi, dus zou kijken voor de leo decat
 
Hallo, even het hele topic aan het doorspitten wegens overweging aanschaf van een 2016 duke met 4000km op de teller. Rijd nu met een triumph street triple R 2014 en heb wat moeite met de zithouding. Morgen maar eens een proefit gaan maken, ben benieuwd. Mijn eerste motor was ook een 1 cillinder, honda nx650 dominator met 17 inch velgen er in. :) :) Had wel maar iets van 43 pk geloof ik.
 
Heerlijk weekje in de Eifel gestuurd.
Was wel even wennen met de Duke (voorheen SMC-R) maar brommerke stuurt lekker. :]

[afbeelding]

Mooi sturen daar idd, heb vorig jaar die weg ook mee gepakt :)

Afgelopen dagen in en rondom het Westerwald geweest. Ook een aanrader, goed asfalt en redelijk weinig verkeer. Afgelopen donderdag wel een hoop regen en bijna van de motor geslingerd toen ik op een natte weg voorzichtig op het gas ging. Gelukkig gister en vandaag prachtig weer gehad en flink kunnen sturen :]
 
daarom ben ik wel blij met t.c.
wheelies zijn ongeveer verleden tijd
lukt nog een beetje maar de duke gaat bijna meteen van het gas af
maar in bochten is het wel fijn
zeker als het nat is of met gravel
 
ik heb vanavond een paar michelin power rs bandjes er onder gelegd
wat doen die het goed !!!
de metzeler m7rr doen het ook wel goed maar de michelin is toch een stuk beter
geven meteen veel meer vertrouwen
echt aan te bevelen!!
 
Ik vind dat de m7rr ook niet erg veel vertrouwen geeft.
Laatst een circuit dag gedaan (Zolder) en ze deden het wel beter dan verwacht, maar op straat vind ik ze niet zo solide aanvoelen.... Maar dat kan ook maar mijn gevoel zijn natuurlijk ;-)
 
Vandaag gaan tekenen voor de ktm. Ben er ook over aan het nadenken om een tandwiel aan te passen, Wat is nu het best, voor tandje minder of achter 2 tandjes meer ?

full

full
 
Laatst bewerkt:
zo ralf
ziet er goed uit
hele nieuwe of een jong gebruikte ??
ik heb voor een tandje minder
is voor mij helemaal goed
dat had ik op de oude 690 ook al ,maar deze is heel wat soepeler onder in toeren daarom denk ik dat
achter een paar tandjes meer ook wel goed is
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan