KTM Duke 690 IV Topic Zwei

Status
Niet open voor verdere reacties.
d7lxnuksu42y.jpeg


Akra er onder zonder db killer. Maar het klinkt al een stuk volwassener. Ploft hier en daar ook lekker 🤗
 
Vandaag gaan tekenen voor de ktm. Ben er ook over aan het nadenken om een tandwiel aan te passen, Wat is nu het best, voor tandje minder of achter 2 tandjes meer ?

[afbeelding]
[afbeelding]

Proficiat met je aankoop Ralf, bij Erckens gekocht zie ik?
De mijne komt ook vandaar (ik woon er 500 meter vandaan!), ben je van in de buurt?

Ik zie je nog wel een keer rond rijden ;-)
Waar zou je trouwens je tandwiel bestellen? Ik rij momenteel nog met de standaard verhouding maar die vind ik ook wat te lang !
 
ik heb achter 2 tandjes meer gedaan, als ik voor 1 tandje minder zou doen kom ik ongeveer op hetzelfde uit maar slijt de ketting sneller (door het kleinere tandwiel). bevalt me prima overigens, goeie "upgrade"

achter 2 tandjes meer gaat trouwens prima met de ketting.
 
Proficiat met je aankoop Ralf, bij Erckens gekocht zie ik?
De mijne komt ook vandaar (ik woon er 500 meter vandaan!), ben je van in de buurt?

Ik zie je nog wel een keer rond rijden ;-)
Waar zou je trouwens je tandwiel bestellen? Ik rij momenteel nog met de standaard verhouding maar die vind ik ook wat te lang !

Woon in Hasselt, kan de 29 ste de motor gaan halen. Denk ook dat ik voor een groter achtertandwiel ga gaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan