KTM Duke 690

ggfh666

Die hard MF'er
12 feb 2008
782
108
BE
Had die hier nog niet zien passeren.
Maar de Duke 690 bestaat in 32KW versie. In België toch.
Is dat in Nederland ook het geval?
 
Het grappige is dat ik dat niet wist, tot ik wegens verkoop naar de papieren van de mijne keek.
Maar zoals je zelf in je review zei: gevaar voor je rijbewijs die motor.
 
Is gewoon Europees. Geknepen is ie al erg leuk, vol vermogen echt een heerlijke motor. 70+ pk uit één cilinder.
Wie weet koop ik er nog eens een keer eentje, vind 'm nu nog wat aan de prijzige kant voor wat ik wil met een motor. Sowieso jammer dat er zo weinig supermotards en dualsport motoren zijn. Het is nu echt naked, allroad en retro.
 
Is gewoon Europees. Geknepen is ie al erg leuk, vol vermogen echt een heerlijke motor. 70+ pk uit één cilinder.
Wie weet koop ik er nog eens een keer eentje, vind 'm nu nog wat aan de prijzige kant voor wat ik wil met een motor. Sowieso jammer dat er zo weinig supermotards en dualsport motoren zijn. Het is nu echt naked, allroad en retro.
Ik rij nu twee weken met een 690 , wel vol vermogen, wat een heerlijke bike :]
 
Ja, vol vermogen is het helemaal idioot wat dat ding doet. :)
Het is jammer dat het aanbod dikke éénpitters steeds minder is. De Japanners doen er al niet meer aan mee, helaas.
Maar goed, het is ook een piepkleine markt.
 
Ja, vol vermogen is het helemaal idioot wat dat ding doet. :)
Het is jammer dat het aanbod dikke éénpitters steeds minder is. De Japanners doen er al niet meer aan mee, helaas.
Maar goed, het is ook een piepkleine markt.
inderdaad, ik schrik nog elke dag ervan })}).
Trouwens, wat een geweldige review van je!!
 
even dit topic gebruiken en Monomuis effe aanspreken :):} Het lukt mij naar niet om de 'fuel range' op mijn rij-display te krijgen.... Ik zie het wel staan bij trip 1 en 2 maar wil dit graag bijvoorbeeld naast de temperatuur.. lukt dit? kben ook al na de KTM dealer geweest (wel vergeten vragen toen :+) voor die 3 rijmodi te laten activeren. 299€ kost dit bij KTM.. daarmee het prijsverschil tussen de normale Duke en de R-versie...
 
Dank je!

Wat betreft je vraag, sorry, maar ik weet het niet meer. Het is 3 jaar geleden dat ik 'm reed.
Staat er niets in de handleiding?
 
ik heb nog een set valbeugels ( oranje van ktm ) nieuw in doos.
iemand die er belang bij heeft?
 
Terug
Bovenaan Onderaan