KTM exc 250 2t electroprobleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Patriot

MF'er
23 okt 2005
70
0
Wageningen
Prolbeem is begonnen nadat ik een vastloper heb gehad. Stuk van de bougiekabel gehaald en daar ging ie weer.
Nu stil gestaan omdat ik de bougie er niet vast genoeg in had gedraaid (duhh) en hij er verder uit was gerammeld. Nadien erin gedraaid en liep weer.
Thuis de bougie er weer naar behoren ingedraaid en hatsjiekiedee...weer hetzelfde euvel. Dan weer heb ik stroom, hetgeen te zien is aan verlichting en display om vervolgens weer niets te hebben.

Iemand een idee waar te zoeken?

Thanks!
 
Prolbeem is begonnen nadat ik een vastloper heb gehad. Stuk van de bougiekabel gehaald en daar ging ie weer.
Nu stil gestaan omdat ik de bougie er niet vast genoeg in had gedraaid (duhh) en hij er verder uit was gerammeld. Nadien erin gedraaid en liep weer.
Thuis de bougie er weer naar behoren ingedraaid en hatsjiekiedee...weer hetzelfde euvel. Dan weer heb ik stroom, hetgeen te zien is aan verlichting en display om vervolgens weer niets te hebben.

Iemand een idee waar te zoeken?

Thanks!
Klinkt als een slechte aarding? Zit er bij je bobine een aarde-draad?
 
Misschien breuk in aarde kabel, een doormeten of piepen of ie nog goed contact maakt. Zal er ook 'n nieuwe bougie in doen.
 
1. Boubine in andere motor geplaatst en functioneerde prima
2. Nieuwe bougie er in gehad en maakt niet uit
3. Vanmorgen heeft ie heel even zwakjes gelopen en weer afgeslagen. Daarna wederom geen geen stroomproductie. Te zien aan niet oplichten van het display
4. Vonk is heel zwakjes
5. Wil graag rijden in Veldhoven dit weekend: HELLLUUUUP :Z
 
Hmm... Lijkt toch wel sterk op een elektrisch probleem.

Draadboom gecheckt op openliggende draden?
Ontstekingskapje los gehad om te zien of daar alles vast zit?
Bij de verlichting zit niks los (wat tegen je frame loopt te bengelen) (heb dat zelf een keer gehad |()?
 
Onbegrijpelijk maar heb het ding een nacht laten staan en hij doet het weer. Bij navraag lijkt het een probleem te zijn met de ecu / cdi. Soms doet ie het gewoon niet en dan weer een tijd wel. Heb me laten vertellen dat het typisch iets is voor KTM.

Ik doe het er mee.

Veldhoven here we come!

Mag een slotje op. Thanks.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan