KTM EXC 250 Racing Supermotard

Degs21

MF'er
8 dec 2006
85
0
Hierbij verkoop ik mijn KTM EXC 250 Racing, 2002 model, waarvan ik het uiterlijk geheel naar het 2004 model omgebouwd heb door middel van de volgende onderdelen te monteren/veranderen:

- 2004 tank, zijkappen, achterkap, voorspatbord, subframe, complete voorvork en de officiële KTM factory Red Bull replica stickerset

De motor is geheel omgebouwd naar Supermotard, met de onderdelen uit het KTM PowerParts assortiment betreffende:

- 17 inch voor en achterwiel zwart
- 6 zuiger voorremklauw
- Wave voorremschijf 310mm
- Startmotor


Een maand geleden heeft de motor een onderhouds beurt gehad, hierbij is het volgende vervangen/nieuw gemonteerd:

- Oliefilters
- Twinair luchtfilter
- Motorolie en remvloeistof
- Kettingset (voor, achtertandwiel en ketting)
- Nieuwe Dunlop Sportmax Mutant banden voor en achter, zitten er nu circa 50 km op
- Nieuwe achterremschijf en achterremblokken


Motor is niet op het circuit voor wedstrijden gebruikt, maar voor woon/werk verkeer.
Verder zijn de aankooppapieren van de motor aanwezig (2e eigenaar), zo ook de bijbehorende originele boekjes van de motorfiets.

Voor meer informatie kan je mailen naar sg1986@live.nl of bellen 06 - 2 9 4 8 5 2 2 8

Vraagprijs 3999 euro



Foto's van de motorfiets:

foto1.jpg


foto2.jpg


foto3.jpg


foto4.jpg


foto5.jpg


foto6.jpg


foto7.jpg
 
Laatst bewerkt:
hoeveel vermogen heeft zoiets eigenlijk? ivm 25 kw neem aan dat hij daar wel overheen gaat maar hoeveel dan ?

gr fritskes
 
hoeveel vermogen heeft zoiets eigenlijk? ivm 25 kw neem aan dat hij daar wel overheen gaat maar hoeveel dan ?

gr fritskes

:N gaat die niet overheen , zeker op kenteken niet :)

Is erg leuk speelgoed hoor , zeker voor de 25kwer :}
 
Laatst bewerkt:
:N gaat die niet overheen , zeker op kenteken niet :)

Is erg leuk speelgoed hoor , zeker voor de 25kwer :}


Maar hoe zit het dan met de 0,16 KW per kilo leeg gewicht?
Denk niet dat hij daar aan voeldoet.

Aantal kw's delen door massa leeg gewicht.

Denk eerder dat hij daar behoorlijk boven zit en als dit zo is dan kan je hem niet gebruiken voor 25KW rijbewijs.



Groetjes
 
Maar hoe zit het dan met de 0,16 KW per kilo leeg gewicht?
Denk niet dat hij daar aan voldoet.

Aantal kw's delen door massa leeg gewicht.

Denk eerder dat hij daar behoorlijk boven zit en als dit zo is dan kan je hem niet gebruiken voor 25KW rijbewijs.


Groetjes

Het is of MAXIMAAL 25Kw of 0,16Kw per kilo leeggewicht.
 
Laatst bewerkt:
Dan nog staat die op kenteken als een licht vermogen motor geschikt voor 25kw rijbewijs ... of hij moet lichter zijn als 50 kilo |( .. zelfs al heeft een motor 24kw dan nog zou die lichter moeten zijn dan 150 kilo ...
 
Laatst bewerkt:
De 125cc klasse die samen rijdt met de 250cc 4 takt is voor de tweetakters opgeschroeft tot 144cc omdat de 250cc 4 takten zoveel meer vermogen hebben en het gewicht nu ook vergelijkbaar is met de 2 takten. (crosswedstrijden gaat dit over)

Het zal me niets verbazen als deze motor tegen de 40pk op de as heeft.
 
Is een 4-takt, en 250cc is niet veel....
Dat wil niet echt vooruit, 4-takt begint pas lekker te lopen vanaf 400cc....
Deze motor wil je echt niet, links laten staan!


Wie A zegt moet B zeggen hier, op welke 4 takt 250cc motoren heb je ZELF al allemaal gereden?

Schop voor deze poser SM!
 
Is een 4-takt, en 250cc is niet veel....
Dat wil niet echt vooruit, 4-takt begint pas lekker te lopen vanaf 400cc....
Deze motor wil je echt niet, links laten staan!



ik rijd met een xr250r van 1994 en heb o zoon schik met dit machientje!!
zal niet weten wat er mis is met deze mooie ktm! :W
 
shopje omhoog.. even weggeweest vandaar geen reacties op vragen ed.
Motortje rijdt perfect gekeken naar de cilinderinhoud waar veel mensen bij denken dat is toch niks qua vermogen.
Km stand stond toen ik hem kocht rond de 1200, toen gelijk omgebouwd naar supermotard waardoor de kilometer sensor in de remklauw kwam te vervallen ivm andere remklauw.
Zal nu rond de 5000 km staan schat ik hoeveel ik ermee gereden heb.
 
shopje omhoog.. even weggeweest vandaar geen reacties op vragen ed.
Motortje rijdt perfect gekeken naar de cilinderinhoud waar veel mensen bij denken dat is toch niks qua vermogen.
Km stand stond toen ik hem kocht rond de 1200, toen gelijk omgebouwd naar supermotard waardoor de kilometer sensor in de remklauw kwam te vervallen ivm andere remklauw.
Zal nu rond de 5000 km staan schat ik hoeveel ik ermee gereden heb.
Ik vermoedt dat deze toch wel rond de 40pk op het wiel uitspuugt bij een belachelijk laag gewicht?

(kick!)
 
Terug
Bovenaan Onderaan