KTM exc teller probleem

Gdg

MF'er
24 apr 2019
47
7
Hallo motorvrienden,
Ik heb een KTM exc 450 uit 2015 nu is mijn teller stuk hij geeft aan RO3 en een KM stand waar niks van klopt.de KTM dealer zei een nieuwe kost 220 euro. Hij zei ook die tellers gaan wel vaker stuk. Vind het slecht zo'n dure teller die nu uit het niets stuk is. Heeft iemand dit ook gehad? Of zou iemand weten hoe ik dit op een goedkopere manier kan fixxen. Alvast bedankt (-;
 
RB=replace battery
is eigenlijk wat er staat, aka het batterijtje wat in je unit zit. Als het goed is is het een CR 2430 batterij, wat helpt is er een shim onder doen zodat hij niet meer zo erg trilt en dus vast zit.
 
  • Leuk
Waarderingen: Gdg
RB=replace battery
is eigenlijk wat er staat, aka het batterijtje wat in je unit zit. Als het goed is is het een CR 2430 batterij, wat helpt is er een shim onder doen zodat hij niet meer zo erg trilt en dus vast zit.
Dankjewel!! ga ik morgen proberen de dealer had mij al bijna een nieuwe aangesmeerd. Eerst dit maar eens proberen.
 
Bekent probleem met de 2015 tellers inderdaad. Battery vervangen, connectie punten van de battery schoonmaken en battery wat vaster zetten ivm trillen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Gdg
Bekent probleem met de 2015 tellers inderdaad. Battery vervangen, connectie punten van de battery schoonmaken en battery wat vaster zetten ivm trillen.
Dankjewel hij doet het weer!! Ik snap alleen niet dat de KTM dealer dit mij niet kan vertellen. Die had me bijna een nieuwe verkocht
 
En je moet het natuurlijk zo zien. Jouw dealer/zaak krijgt een grote hoeveelheid verschillende motoren, met allemaal hun bekende kwaaltjes en dergelijke, het kost hem simpelweg te veel tijd om alles op te zoeken.

Daarom mogen we zo blij zijn met het grote wijde web en dit soort dingetjes zelf kunnen vinden
 
  • Leuk
Waarderingen: Gdg
Terug
Bovenaan Onderaan