KTM EXC250 Stuntbike (SuperMotard)

WheelyBoy

MF'er
3 jan 2004
156
0
Zaandam
Hier dan even mijn projectje, het was begonnen in 2004 toen ik een bijna nieuwe KTM EXC250 4 takt enduro motor kocht uit 2002, hij zag er toen zo uit:

ktm20034kk.jpg


Er zaten vele 2004 onderdelen op zoals een 2004 subframe, kappenset, voorvork, tank, velgen, remmerij ed.
Ik heb er toen een tijdje zo mee gereden en ge-crossed totdat 2 setjes enduro banden versleten waren.
Toen heb ik een normale Bridgestone wegband achter gezet op de enduro velg voor het stuntrijden wat ik ermee doe.

ktmbig4sd.jpg


Niet lang daarna was dus de enduro voorband ook helemaal op, en heb toen maar een 21" wegbandje erop gelegd voor de stoppies:

dscn36148uy1.jpg


Ik vond het het geld niet waard om dit ding helemaal uit te breiden met 17"supermotard velgen en remmerij, totdat ik een aannemlijk sponsorings aanbod kreeg wat ik niet kon afstaan.
Dus sinds kort ziet de stuntmotor er zo uit :+

dscn42601dy.jpg


6 zuiger remklauw

dscn42799hm.jpg


schijf

dscn42818dm.jpg


breedste band die erin past + velg

dscn42827nl.jpg


voorvelg + band

dscn42835ry.jpg


tot slot nog wat actie-stuntfoto's:

Almere-2006-02-07-070.jpg


Almere-2006-02-07-006.jpg


IMG_3964.jpg


dscn40060ur.jpg


dscn40182zy.jpg


dscn39898wh.jpg


dscn39775ho.jpg
:Y

Wat verdere filmpjes en foto's ervan staan op me site ( www.wheelyboy.nl ) in de multimedia sectie)
 
thanks voor de leuke reacties! :+
weet niet precies met hoeveel bar ik in me achterband rijdt, het lijkt op sommige fotos alsof die achterband lek is, maar dat komt omdat er veel meer druk op 1 wiel staat als je op je achterwiel rijdt, en tijdens de wheelie circles word de band ook nog eens flink de grond in gedrukt, vandaar.
zal denks 1,5 bar inzitten. :)
Bij de nieuwe supermotard wielen heb ik 2 bar achter.
 
een ander voorspatbord zou wel wat mooier staan denk ik,
maaruh heb jij je rempedaal moeten verstellen om bij het pedaaltje
te kunnen komen, in die verschillende wheelies????
 
een ander voorspatbord zou wel wat mooier staan denk ik,
maaruh heb jij je rempedaal moeten verstellen om bij het pedaaltje
te kunnen komen, in die verschillende wheelies????

nope heb niks hoeven te verstellen.
misschien ooit nog eens een ander voorspatbord, maar vind de stickerset die erop zit ook erg mooi dus vandaar dat ik hem nog maar ff zo laat :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan