KTM gestolen Groningen

9 jul 2007
12
0
Groningen
Op dinsdag 25 juli hebben ze tussen 03:00 en 05:00 mijn schuur aan de golfslag in Groningen (lewenborg) opengebroken en mijn KTM EXC 250 4T uit 2002 met kenteken MH-BP-01 meegenomen. Het is een geplande actie geweest waarbij ze specifiek uit waren op mijn KTM.

Hij is op woensdag 26-juli nog gezien in de wijk Beijum, maar sindsdien niet meer.


Ik zou graag de mensen in Groningen willen vragen om contact op te nemen mochten jullie mijn motor zien staan of rijden.

full
 
Sterkte man. Hopelijk vind je hem weer terug. Zelf ook een tijdje in beijum gewoont dus verbaasd me niet dat hij daar gezien is. Woon zelf nu in assen maar nog vrij regelmatig in Groningen te vinden. Hou mijn ogen open.
 
#3 in Groningen (+1 in Leeuwarden) in 2 maanden tijd.. Misschien maar eens samen de koppen bij elkaar steken of jullie gelijkenissen kunnen vinden.

Sterkte man!
 
Laatst bewerkt:
Sterkte kerel..wat waardeloos dat 'ze' weer een prooi gevonden hebben..
Simpel slotje op je schuur en de motor niet op slot/ aan de ketting?
 
Nee hoor, gewoon een normaal slot op de deur met hierop gericht een "bouwlamp" met sensor. Slot is geforceerd, bouwlamp is met een spuitbus zwart gespoten en mijn motor hebben ze half over de auto (welke voor de schuurdeur stond) heen moeten tillen.
 
Blijft klote kerel.
Volgende keer de auto met de neus zo goed als tegen de schuur-/ garagedeur, zodat ze er niet eens bij kunnen.

Ik hoop echt dat ze hem in goede staat terugvinden, dit soort motoren wordt gejat voor de fun..
 
Een paar jaar terug werden er in Groningen motoren gejat, om te joyrijden. Eentje werd toen in een mindere buurt van Leeuwarden terug gevonden. Grunn kent ook wat van die buurtjes, zoals Beium en delen van lewenborg, ga daar regel matig een ronde maken en hou er rekening mee, dat de rest van de zwarte spuitbus op de motor zit. Groot kans, dat de bontkraagjes je 250 hebben gejat, om dat ze een zwaardere niet kunnen hanteren.
 
Laatst bewerkt:
Een paar jaar terug werden er in Groningen motoren gejat, om te joyrijden. Eentje werd toen in een mindere buurt van Leeuwarden terug gevonden. Grunn kent ook wat van die buurtjes, zoals Beium en delen van lewenborg, ga daar regel matig een ronde maken en hou er rekening mee, dat de rest van de zwarte spuitbus op de motor zit. Groot kans, dat de bontkraagjes je 250 hebben gejat, om dat ze een zwaardere niet kunnen hanteren.

Een 250 Enduro is ook al niet zo makkelijk...
 
Zal ook naar de motor uitkijken in Groningen en Drachten. Nog bijzondere kenmerken aan de motor?
 
Er zijn de afgelopen tijd meerdere cross/enduro motoren gestolen waarmee ze joyriden door de wijken Beijum, Lewenborg, Paddepoel en Selwerd.

Voor wat betreft kenmerken: Het is een 250 4T waarbij de stickers en koplamp van een nieuwer type zijn. Motor is identiek aan de foto(als die zoals vroembert al zei niet is zwart gespoten).
 
Godverdorie, het word eens tijd dat ze in dit land eens dievenpootjes gaan afhakken ipv pamperen, pappen&nathouden. Ik kan me hier zo kwaad om maken :(
 
Godverdorie, het word eens tijd dat ze in dit land eens dievenpootjes gaan afhakken ipv pamperen, pappen&nathouden. Ik kan me hier zo kwaad om maken :(

Weet je wat het is, ach dat ding is toch verzekerd boeiend !!!
Maar ze vergeten niet dat jij daar misschien wel 1? misschien wel 5 jaar voor gespaard hebt voor die ene motor..

En dan komen die lui weer langs met ach het is maar materiaal :r
 
Een paar jaar terug werden er in Groningen motoren gejat, om te joyrijden. Eentje werd toen in een mindere buurt van Leeuwarden terug gevonden. Grunn kent ook wat van die buurtjes, zoals Beium en delen van lewenborg, ga daar regel matig een ronde maken en hou er rekening mee, dat de rest van de zwarte spuitbus op de motor zit. Groot kans, dat de bontkraagjes je 250 hebben gejat, om dat ze een zwaardere niet kunnen hanteren.

Volgens mij zijn het in Groningen eerder de goudtandjes..

Maar goeie opmerking van het zwart spuiten.

@TS mooi kut voor je, hoop dat je hem snel terugvindt. Ook ik zal voor je uitkijken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan