KTM GS 250 Enduro 1985

Status
Niet open voor verdere reacties.

gassen

Wegen? Waar wij gaan zijn geen wegen!
Donateur
26 apr 2004
12.518
1.364
Venray
VERKOCHT

€ 750,- Ik ben nl. van plan een wat nieuwer type aan te kopen.

Model 1985, op Kenteken 1984.
Ik heb er nu 20 jaar mee gereden en het ding heeft me nog nooit in de steek gelaten.
Op 1x na dan; tank leeg :( .
Vanmiddag de motor maar eens goed gepoetst en na de 2 kick , reng deng deng , zoals gewoonlijk. :}
Momenteel hangt er een 1986 crossblok onder met goede zuiger en nicasilcilinder.
Motor wordt verkocht met reserveblok, goede cilinder 280cc en kop(zonder zuiger)
zuigers zijn nog voldoende op voorraad (Wössner KTM1983).
1 Cilinder met slechte nicasil wand. Extra achterwiel,voorvork,WP pomp, spatborden, zijkappen, achterframes, buddyseats, carburateurs radiateurs, enz enz.

full
 
Laatst bewerkt:
Foto van de andere kant (voor de totale beeldvorming) O-)

Wat nog vermeldingswaardig is:

Achterrem is +/- 7 jaar geleden omgebouwd tot schijf (t/m 1986 was het nl een kl#T%trommel wat het woord rem niet mocht hebben). Met deze brembo's stopt de motor weer.

En de linklagers zijn omgebouwd naar kogelgewrichten ipv de bijna elk jaar moeten vervangende lagers en busjes omdat het weer kapot gelopen was omdat de naaldlager constructie niet deugde.
Sindsdien nog geen enkele keer problemen me gehad.

full
 
Laatst bewerkt:
Zo een heb ik gehad! Maar dan de 500...absoluut lelijk ding maar gaan als de brandweer :+

Ooit wil ik weer een GS250 twinshock.....mis 'm nog steeds....
 
Mannen, Handel op 26 Oktober ! :9~
Deze motor kent de route van buiten en houd het makkelijk vol.
Al minmaal 10 tot 12x uit gereden 3 ronden minimaal, waarvan er 1x afvalt ivm benzine tekort.

Btw, motor staat in Venray
 
Toevallig, ik woon ook in venray.

Zou ik misschien een keer mogen komen kijken in het weekend?
Je kan me mailen.

Gr. Bram

Je kunt elke dag langs komen, ben momenteel voor langere tijd thuis.
Maar als ik eerlijk mag zijn: in wat eerdere posts zocht je een SM/Off road achtig iets.
Dit is andere koek, dit is een Endurofiets, heerlijk in het terrein maar stuk minder comfortabel op de straat. Ding heeft een hekel aan lange stukken op straat (is nooit best voor een 2 takt, die moet je met wsselende toerentallen rijden).
Verbruik in het terrein tussen de 1op6 en 1op10. Je kunt 110km halen op een volle tank maar dan moet je zeer rustig met je rechterhand doen. Dat is me vorig jaar in frankrijk tijdens een "Ad Ketelaars roadbookrit" gelukt.
Benzine moet zelf gemengd worden , zitten geen knipperlichten op en licht is niet echt voldoende om 'snachts mee te rijden.
Het is en blijft een Endurofiets die aan alle eisen van het FIM-regelement voldoet.
En dan nog kun je langs komen natuurlijk , misschien krijg je wel koffie ;)
 
Nu weet ik waar ik m van ken! Wij hebben eens de peelrandrit een heel stuk samen gereden. Ik had toen een GS350 2-t met een blauw frame en zadel. Ik reed er toen mn koppakking tussenuit. Is een jaar of drie geleden denk ik. Ik kom uit Gemert, ken die route als mn broekzak. Hoop er dit jaar weer bij te zijn (als k mn motor op tijd heb)
 
Zou goed kunnen, ik kan het me niet meer herinneren. Alhoewel dat blauwe frame zou me bij moeten blijven. Ik ben nogal een liefhebber van de GS350, wereldmotoren. :}
En als dat een blauw frame was dan had ik dat zeker jammer moeten vinden van de kleur. ;)

Misschien dat we elkaar dit jaar weer zien , zal dit keer met een 4Takt KTM zijn ivm de roadbook ritten die ik meer wil gaan doen. Daar is een 4Takt meer voor geschikt.
 
Laatst bewerkt:
Vrijdag, weekend komt eraan, buiten speulen !
 
Staat nog te wachten op een liefhebber
 
€ 750,- = vaste prijs
Even wat langer doorsparen, ik heb tijd zat. :+

Al is het zonde om dit werkpaard te laten staan *D :]
 
super kick voor deze motor.
mensen dit is geen geld voor deze motor, krachtig ding met hoog fun gehalte.
heb zelf een 350 gehad, en mijn 2de jeugd beleefd, crossen waar het niet mag, aanhoudingen, weg zakken tot aan je middel in de modder.
als ik er nu aan terug denk moet ik weer lachen, snap ook niet dat ie voor dit geld nog niet weg is.
 
Mais is van het land, deze wil buiten spelen *O*
 
Slotje, verkocht aan een liefhebber

Met nog een vergissing, lagen 2 extra motorblokken bij. :+
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan