KTM GS 360 SD Super Motard

Fijne motor 360: 250 is net te licht op straat en een 500 voor veel mensen te bruut :]

Hoe lang rijd je met deze zuiger rond?
 
Ik vind het ook een leuke fiets... maarja ik weet het nog niet.

Hoe is het gesteld met het onderhoud van dit beestje?

Dit beestje lust graag een mix van benzine en castrol... en er word ruim gemengd waardoor er minder slijtage is.....

onderhoud is goed... motorisch zijn de pakkingen vervangen en er zit nieuwe bekabeling op... nieuwe radiale rempomp, koplamp etc kijk maar bij pagina 1.... In de winter staat het beest op stal bij mijn schoonouders in de garage.... :}
 
Fijne motor 360: 250 is net te licht op straat en een 500 voor veel mensen te bruut :]

Hoe lang rijd je met deze zuiger rond?


hahaha ja hier hoef ik weinig aan toe te voegen... :} het is echt een prima fun apparaat voor op de weg!!! de zuiger heeft nu +/- 1000 km draaiuren, maar zonder problemen...

Ik meng ook heel ruim, dan heeft de zuiger vrijwel geen slijtage maar word de motor minder explosief, maar dat word gecompenseerd omdat dit beestje toch al heel erg explosief is!!! :}

Echt een mooi apparaat voor weinig geld met een heel hoog fungehalte!!!!

kom maar kijken!!!! en :]

groet martijn
 
Ik vind het ook een leuke fiets... maarja ik weet het nog niet.

Hoe is het gesteld met het onderhoud van dit beestje?


Oh en ik vergeet te melden dat er een nieuwe kabelboom, spanningsregelaars en een nieuwe electrische spoel zijn geplaatst!!!! laten doen bij de over buurman, Bert Lanser in Dordrecht!!!

Het beestje heeft niks te klagen is en wordt goed onderhouden!! :Y
 
Fijne motor 360: 250 is net te licht op straat en een 500 voor veel mensen te bruut :]

Hoe lang rijd je met deze zuiger rond?


Hi psychobilly.... Je komt mij hopelijk toch ook niet met de grond gelijk maken he? ;) :}

Jezus wat een discussie in Topic: honda xr600r supermotard.... :? |(

groet
 
haha! Nee hoor, zoals ik al zei is een GS360 echt een dikke fiets voor op straat (ik hou van 2-tact) en hij is ook niet te duur! :]

Die XR is een verhaal apart :+
 
Nou, ik ben eigelijk niet echt op zoek maar had hier elders wel een fiets gezien die me echt aansprak.....

De jouwe is kwa looks niet echt mijn stijl, no offence natuurlijk, maar ik heb er zo een al gehad back in the day :]
Zo'n ding rijd wel echt geweldig, I know!
Bruut geluid ook altijd een jankende 2-tact!
 
Da's geen geld *O*

Goedkoop te onderhouden fiets met brute power! :]

(ik compenseer nu even voor t XR-topic lol)
 
Kopen? hij is nog te koop.... 2250 euro... moet er af wil iets anders halen deze zomer....
zit echt te twijfelen, 2takt is leuk..

maar ik wil er af en toe ook mee van Zutphen naar Zwolle (school)

en weet niet hoe dat zal gaan met een 2takt:p
 
Terug
Bovenaan Onderaan