KTM gs600 lc4 of Suzuki DR 350 ?

dikkert

MF'er
24 mei 2019
167
115
Clinge
Als ik jullie nou de vraag zou stellen: ktm gs600 of suzuki dr350?
Om af en toe een bospad mee af te raggen, en ook om als pekelfiets te gebruiken (hij gaat dan dus ook snelweg zien).

Het idee voor n tweede (offroad) motortje heb ik al eerder gehad, dit is uiteindelijk niet doorgegaan. Maar het bleef toch in mn achterhoofd zitten. Laatst weer eens intensief gezocht op internet en nieuwe kansen gezien. Vandaar de vraag.
 
Dr350 is zeer fijn, niet voor snelweg.
Ktm van die generatie is eh.. een risico?
 
Yep, de GS'en van die generatie is een motor met ehhh .. Je moet echt mazzel , genoeg geld en tijd hebben om te blijven rijden. Ooit veel aan moeten schroeven om de handel aan de gang te houden. Slechtste spul wat KTM ooit gemaakt heeft , in mijn optiek.
DR , geen ervaring mee.
 
Oke, dat bevestigt mijn vermoedens over de ktm. Ook vernomen dat onderdelen (net zoals bij husqvarna's) zeer prijzig zijn. Dan valt die dus af, want ik vind sleutelen leuk maar rijden leuker.
Ik was een beetje argwanend over de 350 aangezien de km stand zo laag is, maar hij toch al op leeftijd is.
 
misschien nog tips waar ik op kan letten als ik ga kijken? signalen die misbruik verraden? rode vlaggen?
 
Rot frame, onderaan. Rotte uitlaat, brooddoos achter paneel rechts. Speling op vering. Dr350 starten notoir slecht op kick.

Meeste dr350s die ik al zag waren ofwel gewoon goed, ofwel overduidelijk vingerdik erop wrakken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan