ktm in brand gestoken

ktm frankie

MF'er
20 nov 2005
89
0
rotterdam
ik heb 2 maanden geleden.
een verschrikkelijke mooie ktm 640 sm gekocht.
daar heb ik 1 keer een ritje ardennen mee gemaakt.
en 2 dagen 20 km naar mijn werk gereden.
lig ik afgelopen zaterdag te slapen .
hoor ik plotseling mijn motor aanslaan en volgas draaien.
ik mijn bed uit 4 uur s,nachts ren naar buiten door de ,
voordeur ren ik door de valmmen heen van mijn mooie ktm.
de politie stond er al ik naar binnen en samen met,
mijn meisje emmers water gepakt en die wou ik er overheen gooien.
mijn motor stond tegen het huis aan.
dat mocht niet van de politie 10 min gewacht op de brandweer.
toen stond er alleen nog maar een frame met wielen .
zelfs de boven kant van het blok is gesmolten.
er zijn die avond ook nog wat fietsen in de brand gestoken.
maar mijn ktmmtje vonden ze toch het ergste.
nou is het zo dat ik een 640 sm heb.
en de verzekering heeft alleen maar een 640 enduro in de,
computer staan.
dus we hebben nu al een probleem over de nieuw waarde.
weet iemand waar ik de dagwaarde kan vinden van een sm.
alvast bedankt voor de tips.
foto,s volgen

;(
 
Vaag verhaal,maar het komt er dus op neer dat je bike in de fik is gezet voor je deur?,zo'n fiets hoort ook niet in het zicht te staan he :N ,maarja dat is makkelijk lullen voor mij,ik vind het wel heel sneu voor je en ik hoop dat je eruit gaat komen met de verzekering,en dat je snel een nieuwe bike gaat vinden,ben er geen Fan van maar bij Lemmens heb je een goede kans op een 640 of 625 uit een recent bouwjaar,zou zeggen bel hem eens :W
 
Jezus nog an toe,wat een teringstreek,hoop idd voor jou dat je alles goed met de verzekering kan afhandelen,voor evt.nieuwwaarde KTM side,of dealers info.over prijzen ;)
 
Damn ;( Succes met het verzekeringswerk!

Vaag verhaal,maar het komt er dus op neer dat je bike in de fik is gezet voor je deur?,zo'n fiets hoort ook niet in het zicht te staan he :N ,maarja dat is makkelijk lullen voor mij
Nogal ja... niet iedereen heeft een garage, achtertuin, berging etc. waar de motor in kan staan.
 
ik heb 2 maanden geleden.
een verschrikkelijke mooie ktm 640 sm gekocht.
daar heb ik 1 keer een ritje ardennen mee gemaakt.
en 2 dagen 20 km naar mijn werk gereden.
lig ik afgelopen zaterdag te slapen .
hoor ik plotseling mijn motor aanslaan en volgas draaien.
ik mijn bed uit 4 uur s,nachts ren naar buiten door de ,
voordeur ren ik door de valmmen heen van mijn mooie ktm.
de politie stond er al ik naar binnen en samen met,
mijn meisje emmers water gepakt en die wou ik er overheen gooien.
mijn motor stond tegen het huis aan.
dat mocht niet van de politie 10 min gewacht op de brandweer.
toen stond er alleen nog maar een frame met wielen .
zelfs de boven kant van het blok is gesmolten.
er zijn die avond ook nog wat fietsen in de brand gestoken.
maar mijn ktmmtje vonden ze toch het ergste.
nou is het zo dat ik een 640 sm heb.
en de verzekering heeft alleen maar een 640 enduro in de,
computer staan.
dus we hebben nu al een probleem over de nieuw waarde.
weet iemand waar ik de dagwaarde kan vinden van een sm.
alvast bedankt voor de tips.
foto,s volgen

;(

Wat een k*t zooi zeg -O- . Laat die pyromanen zichzelf maar in de brand steken :Y

Hoe kan ie nou als enduro in de computer staan? Was het eerst een enduro en daarna omgebouwd naar SM? Anders klopt er iets niet bij de verzekering :o

Kan je over de dagwaarde niet informeren bij de importeur of dealer waar je hem gekocht hebt?
 
Als je ook voor de extra opties bent verzekerd moet het geen probleem zijn, er is toch nog duidelijk te zien dat het 17" velgjes zijn. Nu nog een rekening regelen, wielen kosten toch al snel 1300 euro met bandjes ;)


Maar evengoed mooi klote!!

Succes met de afhandeling...
 
en waarom mocht je er geen water over heen doen dan? zeker als ie voor mij huis staat zou ik dat toch wel even doen :? want nu heb je toch ook wel brandschade aan je huis? of was je bang dat de olie ging knetteren

igg succes ermee
 
Hmmmm, je woont in Rotterdam zo te zien... Dan had ik me KTMmetje gewoon de slaapkamer in gereden als het moest. Desnoods de trap op _O- _O- _O- Op straat laten staan? No way :N :N :N
Maar ja, daar heb je nu niks meer aan B| B| B|
Shit, man. Hoop voor je dat de verzekering niet al te moeilijk doet. Immers de politie was er al bij.
 
Kut, maar je mocht hem niet blussen van de agent??????????????
Dan maar niet luisteren, sukkels.
Ik hoop dat het een beetje goed afloopt voor je
 
Stelletje vuile kl**tz*kk*n!!! :(

Wie flikt het nou om zo'n mooie motor in de fik te steken? :N
Dat kunnen alleen maar jaloerse lui geweest zijn die zelf de centen niet hebben
om zo'n SM te kopen, echt heel triest dat ze niet van andermans spullen af kunnen blijven |( . Gooi ze maar op de brandstapel als ze gepakt worden. :(

Succes met de verzekering in ieder geval, en hopelijk heb je snel een nieuwe SM terug! Lijers dat het zijn.......... :(
 
wel kut voor je maar wat ik niet goed begrijp is dat je je motor hoort gestart worden, dan naar buiten rent wat miss een 30tal seconden duurt om je motor in de fik aan te treffen en dan weer naar binnen te lopen om water te halen en binnen die tijd arriveert de politie al aan je deur

zoals je het nu uitlegd lijkt dit alles binnen de minuut ofzo gebeurt te zijn :?

ook wel beetje vaag dat ze eerst nog de moeite hebben gedaan om je motor (aangezien die 640 toch een contactslot en dergelijke hebben) aan de praat te krijgen om em dan gewoon te laten ontvlammen...

nuja hoop voor je dat de verzekering alles uitkeerd
 
ook wel beetje vaag dat ze eerst nog de moeite hebben gedaan om je motor (aangezien die 640 toch een contactslot en dergelijke hebben) aan de praat te krijgen om em dan gewoon te laten ontvlammen...

Misschien is ie gestart doordat de kabelboom zodanig smolt dat het contact en het startrelais werden kortgesloten. Is best voor te stellen.
 
Misschien is ie gestart doordat de kabelboom zodanig smolt dat het contact en het startrelais werden kortgesloten. Is best voor te stellen.

En volgas dan? de kabouters zeker.
Nee ben het geheel met skully eens.
Tblijft een naaistreek natuurlijk..
 
En volgas dan? de kabouters zeker.
Nee ben het geheel met skully eens.
Tblijft een naaistreek natuurlijk..

Carbs die verhit werde waardoor de benzinedampen naar binnen gingen ofzo, weet ik veel :+
Maar idd echt een klotestreek! :r
 
en waarom mocht je er geen water over heen doen dan? zeker als ie voor mij huis staat zou ik dat toch wel even doen :? want nu heb je toch ook wel brandschade aan je huis? of was je bang dat de olie ging knetteren

igg succes ermee
Water + brandende olie/benzine = :X

Maarreh, wat een k*tstreek. :(

Succes met de verzekering. '(
 
tis geen open oververhitte frituurpan he?
en de hoeveelheden bij een lc4 zijn vrij gering.
Nee ok, maar als de tank scheurt en de (brandende) benzine loopt weg over een grote plas water, bijv. de riolering in, kun je toch nog een mooi zooitje krijgen.
 
en waarom mocht je er geen water over heen doen dan? zeker als ie voor mij huis staat zou ik dat toch wel even doen :? want nu heb je toch ook wel brandschade aan je huis? of was je bang dat de olie ging knetteren

Een brandend motorvoertuig blussen met water is niet verstandig. Zeer waarschijnlijk lekt er benzine en door blussen met water stroomt er brandende benzine weg waardoor de brand zich verspreidt. Eigenlijk dezelfde reden waarom je een vlam in de pan niet met water moet blussen.
 
jeetje wat een klote streek!!
hopelijk komt het goed met verzekering :)
wel vaag trouwens dat je het water er nie overheen mocht pleure :?
 
gaat mister burning KTM ook nog zelf reageren,of is het 1zijdige communicatie? |(
beetje een vreemde post van een vreemde vogel als je het mij vraagt B|
 
Terug
Bovenaan Onderaan