KTM LC4 600 1992 Hoe haal je de tank er af !!

pinin39

MF veteraan
24 apr 2004
2.241
0
borger
Beste forummers,

Mijn KTM LC4 600 gaat aan de grote verbouwing !!

heb een setje plastic voor een 1995 versie
en de carb moet ook afgesteld worden kortom alles in 1 keer

maar nu 2 vraagjes :

1. Hoe haal je de tank los ?? buddy is geen probleem maar die tank ??
2. het microfilter sinds welk jaar zit ie onder de carb ? bij mij zit ie achter de radiator en las op supermotard dat hij de tank niet kon plaatsen om het microfilter dus vandaar de vraag

ik weet je moet gewoon beginnen , maar wil zo veel mogelijk info voordat ik mijn moto uit elkaar haal en op zondagmiddag dingen tegenkom waar ik geen oplossing voor heb !!

dank je wel

maurice :]

1. Als je het zadel eraf hebt moet je een grote schroef zien zitten op de tank....met deze schroef zit de tank vast.
2. Weet ik niet.

succes!

1. Als je het zadel eraf hebt moet je een grote schroef zien zitten op de tank....met deze schroef zit de tank vast.

Er zitten waarschijnlijk aan de zijkant (als het plastic eraf is) ook nog 2 schroeven waarmee de tank aan het frame vastzit.
Is bij mij wel het geval :)

ja die kappen heb ik er al af gehad !!!

heb ze laatst gespoten omdat ze meer kanariegeel waren dan wit !!!

maar goed het resultaat bleef een 92'er KTM en als ik straks klaar ben
is ie helemaal toppie

ik zal van de hele operatie foto's maken zodat anderen daar misschien wat aan hebben !!!

groeten

en dank jullie voor de tips !!!

maurice

Even voor de grapjassen onder ons :

1. slangen los , even benzine er uit laten lopen in een kannetje !!!!
2. tank loshalen (volgens de tips hier)
3. kapjes los aan de zijkant
4. spul er af !!!!

klaar

Humor Humor Humor

nou wat ik bedoel is dat je even de benzine uit de tank moet laten lopen omdat
je misschien anders per ongeluk benzine er uit laat lopen , en nu de prijzen van de benzine zo hoog zijn , is elke drup teveel !!!

groeten 8-)

Humor Humor Humor

nou wat ik bedoel is dat je even de benzine uit de tank moet laten lopen omdat
je misschien anders per ongeluk benzine er uit laat lopen , en nu de prijzen van de benzine zo hoog zijn , is elke drup teveel !!!

groeten 8-)

Ik draai de brandstofkraan gewoon op "off" en vang het kleine beetje benzine in het slangetje met een doekje op.
Ik laat het verder gewoon in de tank zitten.

Ik draai de brandstofkraan gewoon op "off" en vang het kleine beetje benzine in het slangetje met een doekje op.
Ik laat het verder gewoon in de tank zitten.

Ow,. dus ik ben niet de enige die gewoon zn kraantje op "off" zet.. ;)
en als je het dan hebt opgevangen met je doekje, dan wring je dat weer uit in je tank. Je weet toch; die benzine prijzen van tegenwoordig! :o

Terug
Bovenaan Onderaan