KTM lc4 620

Jasper van Dijk

MF veteraan
3 dec 2001
1.872
0
Tilburg
Hoi, ik ben van plan om een KTM lc4 uit 1994 te kopen. Crosser wel te verstaan, het is degene zoals in de attachement.
Ik wil er dus een SM van maken. Wat zou het omspaken van de wielen kosten? En 2 goede bandjes?

Nog iets veel belangrijkers is of de motor 25kw gemaakt kan worden, of staat er op het kenteken al vaak <25kw (heb ik hier en daar wat gelezen)?

Waar moet ik op letten bij de aanschaf? De optische schade maakt me niet zo heel veel uit, deze kleuren gaan er toch snel af :r Ik wil qua kleuren iets zoals deze van maken:
http://www.motor-forum.nl/forum/misc.php?file=2179
volgens mij is deze van iemand hier zelfs, dennis ofzow? Ik ga hem natuurlijk niet pcies hetzelfde maken, heb ik ook geen geld voor ;)

Nogmaals, waar moet ik op letten? Wat is vaak een probleem bij deze dingen? Ik heb cascadeur + guz al gemaild, maar nog geen antwoord, daarom post ik hier maar iets....

thx

Bijlage: 8252.jpg
 
Plaatje :
full
 
Ik heb op een ander motorforum (ja ik ga vreemd ;( ) gelezen dat het omspaken 580€ was voor werk + spaken + velgen.
 
is nog te doen, maar als je nagaat dat een nieuwe set velgen MET remschijven (320-220mm) EN banden (corsa's) 1500 euro is.......
 
ha jasper :)

zou je niet eerst ff uitzoeken of je hem 25kw kan maken?
enne misschien moet je ook rekening houden met het lage gewicht van die ktm want daar hebben ze toch ook zo'n regel voor. verder zal het wel een leuk projectje worden :)
 
Als het écht een crosser is, niet doen... De hele bedrading aanleggen, zwaardere dynamo enzo is niet fun & belachelijk duur.

Als het een offroadje is, dan zou ik idd voor een kant & klaar setje wielen gaan. Scheelt gedonder & met een aanbiedinkje scheelt het ook nog weinig geld.

25 KW wordt moeilijk voor zo'n fiets. Je komt nogal snel boven de 0,16KW per kilo & da's teveel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan