KTM Lc4 620

erwin71239

MF'er
10 sep 2012
180
0
Wateringen (Zuid Holland)
Heee ik heb een vraagje over een motor

Het betreft hier een KTM LC4 620, waar moet ik een beetje opletten bij het kopen van zoon motor? Hij komt uit 1998 en heeft wat probleempjes met de kabelboom maar dat kan ik wel fixen het gaat puur om motorish en koppeling dat soort dingen. Slijtage onderdelen maken niet uit.

Groetjes,


Erwin
 
Ow je weet dus al welke ik bedoel :P This een beginners motor dusja maar waar moet je opletten motorish gezien en hoe test je precies de koppeling bij een motor?

Groetjes,

Erwin
 
Hey westlander!!
wat jef al zegt, en verder moet je denk ook gewoon een beetje geluk hebben met zo een ding.
Maar je bent automonteur, dus dat hoeven we jou toch niet uit te leggen?

En verder ben je welkom bij ons om mee te knalle met je aanwinst.
 
@ boer.nl geloof mij auto's zijn echt anders dan motoren.

Bijvoorbeeld 4 wielen i.p.v 2

:+
 
Laatst bewerkt:
hoi lager van de krukas Big end laat iemand er naar luisteren,zelf zul je het niet horen maar iemand die crost op een ktm die hoort het gelijk,reparatie van die lager kost je rond de 1000 euro blok moet er helemaal onderuit en los gehaald worden,verder een fijne motor ktm zeker het geluid :+ suc6..

grt m
 
Laatst bewerkt:
hoi lager van de krukas Big end laat iemand er naar luisteren,zelf zul je het niet horen maar iemand die crost op een ktm die hoort het gelijk,reparatie van die lager kost je rond de 1000 euro blok moet er helemaal onderuit en los gehaald worden,verder een fijne motor ktm zeker het geluid :+ suc6..

grt m

Blok eronder uit halen kost je maximaal een half uur (als je het voor het eerst doet :P ), Blok uit elkaar halen daarentegen is wat lastiger maar is zeker wel zelf te doen :Y, en idd wat boer al zei je moet er een beetje mazzel mee hebben inderdaad. Een duurdere nieuwere motor kan ook stuk gaan uiteraard.

groetjes sebas
 
ik hoorde het toen niet van het big end,een ktm crosser uit mijn buurt die hoorde het gelijk,koste mij toen 950 euro,was maar een tip waar je op moet letten ik had de motor ktm al 3 jaar toen het pas gebeurde,maar heb inmiddels ook alweer een andere motor.. :]
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan