Ktm lc4 blok

Maxraus

Rookie
27 apr 2020
7
2
Hallo iedereen,

Om een lang verhaal kort te houden, ik moet mijn motorblok vervangen van mijn KTM duke 2, met LC4 blok. Mijn motor komt uit 2000, nu kon ik een blok kopen uit 2006. Dit is een blok met high flow cilinderkop. Hier zit een onderdeel (zilver)op wat niet op mijn vorige cilinderkop zat, kan iemand vertellen waar dat voor dient? Ik vermoed koeling of iets dergelijks.
Ik kan op internet geen handleiding vinden, heeft iemand die wellicht?
Ik ga de gehele kabelboom met teller, bobine etc ook overplaatsen, en de radiatoren.

Met vriendelijke groet,

Max
Screenshot_20200427-140809_Gallery.jpg
 
Dat is de SLS (sekundar luft system). Dat kan je zonder problemen afkoppelen. Je moet dan een plug tussen de 2 uitlaatbuizen in de cilinderkop plaatsen en een bout in de inlaat.

Er bestaan kits daarvoor met een stop en een boutje. Google maar even.
 
Dat is de SLS (sekundar luft system). Dat kan je zonder problemen afkoppelen. Je moet dan een plug tussen de 2 uitlaatbuizen in de cilinderkop plaatsen en een bout in de inlaat.

Er bestaan kits daarvoor met een stop en een boutje. Google maar even.

Heb je misschien nog wat uitleg hiervoor? Ik had de epc los gehaald van die carburateur, de carb is bovenop afgesloten. Aan de zijkant van de carb een buisje met filter gemonteerd.
De sls bij de uitlaat kan je die ook afsluiten door een stukje slang aan dat buisje die tussen de uitlaat te monteren en die slang dicht te maken of word dat te warm?
 
Terug
Bovenaan Onderaan