hoe heb je de oliewissel gedaan en hoeveel liter heb je erin gedaanOké motor vanavond weer gestart, deze keer een timer er even bij om er beetje een beeld bij te krijgen. Wachten duurt altijd lang, maar 2 minuten en 10 seconden. Nog steeds geen olie langs het glaasje. Wat me opviel was dat het raampje ook niet heel schoon is, heb halverwege dit jaar de olie gecheckt en toen kwam het nog wel bij het glaasje langs.... Tussen door niet veel kilometers gereden, olie was ververst toen ik hem kocht. nu +/- 800 kilometer gereden.
Tevens zit er genoeg olie in het blok
Ben bang dat er toch iets mis is, iemand op het forum die een vergelijkbaar probleem heeft gehad?
Heb je een pm gestuurd.
P.S (kijk rond voor een moment sleutel, begin behoorlijk moe te worden van mezelf....)
Over een ezel te spreken. Heb voor mijn crossert de zuigert aan het ervangen. Bij het punt van de wristpen clip eruit frunniken, was ik zo slim om er een doek om de drijfstang heen te vouwen, maar de clip schoot er dwars door heen. Nu dus blok uitbouwen en op de kophouden en shaken om te kijken of die eruit wil komen. Maar de as die blok en achterbrug verbind zit vast als in beton gegoten
Hoe iets van mogelijk naar onmogelijk kan aflijden in een ogenblik.
Ach de kerst dagen komen er aan heb ik dan iets te doen. Plus punt is wel dat de cilinder nog in nieuw staat verkeerd. Alleen de skirts van de cilinder zijn licht gesleten na een 150 uur of misbruik. Toch wel goed spul.
Balen! Kan je hem er niet uit vissen met zo'n magneet op een flexibele steel?
Meeste motor/automaterialen zaken hebben ze liggen, vaak ook nog met een lampje er op.
Ji hebt toch vrienden daar...met spierballen....voel je 'm al?
Wel ff een mooi wit laken op de grond leggen