KTM LC4: Teil fünf - Team Seacow still going!

Klopt, dat is het onderdeel.
Helaas zijn ze niet meer leverbaar, zowel op de sites die ik heb bekeken alsmede via de dealers...
Zo ook op deze site.

Iemand die wellicht nog iets heeft liggen?
Of kan ik de bediening van iemand wellicht even gebruiken om in ieder geval mijn teller van mph naar km te zetten? Iemand die in de buurt van Nijmegen woont wellicht??
 
Hallo LC4 kenners.
Ik ben ik bezit van een 990 adventure en wil een 640 erbij kopen puur voor af en toe een idd road rit. Nu zie ik veel 640 SM te koop staan. Nu is mijn vraag... is een 640SM van 2003 bijv makkelijk om te bouwen naar enduro? Ik hoor graag jullie ervaringen. Onderstaand het type dat ik te koop heb gezien...
 

Bijlagen

  • Screenshot_20180912-195615.png
    Screenshot_20180912-195615.png
    604,6 KB · Weergaven: 11
Hallo LC4 kenners.
Ik ben ik bezit van een 990 adventure en wil een 640 erbij kopen puur voor af en toe een idd road rit. Nu zie ik veel 640 SM te koop staan. Nu is mijn vraag... is een 640SM van 2003 bijv makkelijk om te bouwen naar enduro? Ik hoor graag jullie ervaringen. Onderstaand het type dat ik te koop heb gezien...

Ik denk ook ff door zoeken. Als je SM koopt dan heb je groter voorwiel nodig en kleinere rem. Ook andere achterband 18 inch. Kan dus wel maar dan ben je nog serieus geld kwijt voor de juiste wielen enz.
Noppuh zijn gaaf vooral als je ze in het zand zet*O*
 
Hallo LC4 kenners.
Ik ben ik bezit van een 990 adventure en wil een 640 erbij kopen puur voor af en toe een idd road rit. Nu zie ik veel 640 SM te koop staan. Nu is mijn vraag... is een 640SM van 2003 bijv makkelijk om te bouwen naar enduro? Ik hoor graag jullie ervaringen. Onderstaand het type dat ik te koop heb gezien...
Je kunt beter eentje met de originele off-road wielen kopen en die zo laten, dan eentje omgebouwd naar SM kopen met dure wielen denk ik. Als ie al is omgebouwd zijn ze meestal een stuk duurder. Gewoon originele kopen en daar van die semi crossbanden op, daar kun je ook prima mee op het asfalt.
Verder kun je nog naar een 620 ipv een 640 kijken, scheelt ook alweer flink in de portemonnee.
 
Voor mijn gevoel een hoge km stand
Deze kan veel beter zijn als een met 5000 km er op. Alles hangt van onderhoud af. Ik heb zelf 33.000 km gereden met mijn toen vers gereviceerde 660 smc. Ik zou er nog mee rijden als die niet gestolen was.
Het plastiek en de stickers kunnen nog zo mooi zijn maar technisch kan het een wrak zijn. Dat zie je er zo niet aan af aan de buiten kant... Het blijft tricky om een goede te vinden. Maar beter een iets duurdere kopen dan een "mellon" Dat gaat pas duur worden!
 
Inmiddels heb ik een 640 adventure gekocht!! 😁

Meteen even wat vragen..

Ik zoek een setje steps, op de mijne zit lijnks en rechts verschil in de grote van de steps..

En ik zoek stuurverhogers passend voor het stuur dat erop zit... volgens mij 28mm?
 
Op mijn 640 adventure zit rechts een grotere zwarte step en links de originele step. Mijn voorkeur heeft de grotere step.. weet iemand waar deze te vinden zijn, passend op een 2002 model?
20180930_204053.jpg
20180930_204053.jpg
20180930_204030.jpg
 
Ja dat kan maar de opname van de linker step is helemaal anders dan de rechter? Alsof het niet origineel is.
 
de ene kant zit vast aan je frame en de andere kant zit vast met 2 bouten aan je frame zoals het hoort


Ja dat klopt. Dat lijkt me ook origineel. Maar mijn steps zijn wat aansluiting betreft volledig anders.. L en R hebben een andere opname
 
De rechtse zwarte is smal en gaat tussen het frame... de linkse is de grijze en is er breed, die gaat om de beugel aan het frame heen.... als ik kijk naar een nieuwe set steps omdat ik 2 dezelfde wil.. kom ik steeds uit bij 2 steps L en R met dezelfde aansluiting.... hoop dat ik het zo een beetje goed uitleg..
 
Ik heb me voor komende zaterdag aangemeld voor MX training bij MC Deurne via www.mx-schule.de:)

Edit: wegens verkoudheid toch maar niet gegaan :( 3 november wss dan maar.
 
Laatst bewerkt:
Ik zoek voor mijn adventure 640 uit 2002 nog een leuke uitlaat demper. Evt met voorbochten .

Iemand iets leuks te koop?
 
Terug
Bovenaan Onderaan