KTM LC4: Teil fünf - Team Seacow still going!

Dat is dan weer jammer met de nieuwe software, check je 1 mail niet krijg je geen nieuwe melding van posts |(
Maar ik ben er nog! En komend jaar zal mijn Seacow ook weer rijden.

Maar toch... als ik het blok weer gefixt heb, wat zou mijn LC4 2001 dan zo'n beetje opleveren? Zit te kijken naar een wat jonger model die ook wat beter tegen langdurige wheelies kan ;)
DSC05089.JPG

En een ploatie voor de OP:
DSC05448.JPG


ja 1tje _O- de rest durfde het niet aan met de buikschuivers.

Mietjes, vake bi-j te bange!
(En heb later nog erger gehad, ballen uit mijn broek gelachen met de GSX-R)
P1020930.JPG
 
Gisteren de 620 maar weer eens uit de schuur getrokken. Aantrappen met een zwakke accu ging helaas niet, maar was erg blij dat ie na een poosje aan de snellader dan toch eindelijk een keer aansloeg *O*

Beetje in de buurt off-road gecrossed, blijft toch leuk speelgoed zo'n ding :]
 
Heb gisteren op de beurs gestaan bij de organisatie waar ik mijn races rij, heb zelfs mezelf weer helemaal enthousiast gemaakt! De RS125 word nu gefixt en daarna is de KTM aan de beurt. Word tijd komend jaar weer eens wat meer rond te blaffen met dat ding.
 
Gisteren de 620 maar weer eens uit de schuur getrokken. Aantrappen met een zwakke accu ging helaas niet, maar was erg blij dat ie na een poosje aan de snellader dan toch eindelijk een keer aansloeg *O*

Beetje in de buurt off-road gecrossed, blijft toch leuk speelgoed zo'n ding :]

Sua is ook nog steeds weg blij met zijn opvolger van de SMC. Ongelofelijke stille laag vlieger. Vandaag wedstrijden gehad, 5de uit de 18. Niet slecht vind ik na een week koorts en rottigheid te hebben gehad. Oh en niet vergeten een totale gladiaal achterband, die doet niet veel in de diepe stof....

1550454358064.png


Zal eens kijken of ik er een nieuwe foto van Sua kan vinden, lijkt wel of hij zo snel is dat geen foto lukt...
 
Hallo allemaal,

Ik zit met een probleem en hoop dat 1 van jullie mij misschien kan helpen.

Bij mijn ktm 660 is voor de 2de keer de ontstekings spoel weer geploft en vind dit keer nergens meer eentje.

Opnieuw wikkelen vind ik niemand meer voor en heb hem laten doormeten om zeker te weten dat dit het probleem is.

Dus mijn vraag is of iemand er nog eentje reserve heeft liggen ?

Mvg jordy
 
Hallo allemaal,

Ik zit met een probleem en hoop dat 1 van jullie mij misschien kan helpen.

Bij mijn ktm 660 is voor de 2de keer de ontstekings spoel weer geploft en vind dit keer nergens meer eentje.

Opnieuw wikkelen vind ik niemand meer voor en heb hem laten doormeten om zeker te weten dat dit het probleem is.

Dus mijn vraag is of iemand er nog eentje reserve heeft liggen ?

Mvg jordy

Ontstekingspoel?

Stator bedoel je? Carmo of Sevior doet dit.
 
Iemand een idee waar je een leuke stickerset voor een 640 1999 kappenset kunt kopen voor weinig?
Kan tot nu toe niks moois vinden voor een paar tientjes.
 
Ik heb een set usd voorvorken overgenomen, deze zijn compleet gedemonteerd. Nu ben ik opzoek naar nieuwe keerringen alleen geen idee welke ik nodig heb :+ heeft hier iemand een idee?

20190225_174712.jpg

Dit staat op de oude (niks over te vinden)
20190225_191728.jpg
 
Gewoon ff met de oude naar een zaak gaan waar ze Eriks keerringen verkopen, op laten meten en vergelijken :)
 
Goedenmiddag mede-mfers,

Ik heb een tijdje een LC4 620 gekocht. Machtig ding, loopt lekker en kan goed mee gespeeld worden. Nou is de uitlaat eigenlijk best wel een beetje verkloot door de vorige eigenaren. Dit zorgt er dan ook voor dat ik opzoek ben naar een middenpot vervangen en een nieuwe demper e.d.

Ik heb even rond gezocht met de al bekende zoekmachine Google maar dit heeft mij niet heel veel verder geholpen, is er iemand die mij in de goede richting kan helpen?

Met vriendelijke groet,

Michel
 
Ik heb thuis (regio Nijmegen) nog een KTM Competition einddemper liggen voor een 620 EGS. Alleen het eindpijpje is eraf gescheurd en ontbreekt.

Weet iemand of dat type uitlaat een ontzettende herrie maakt, of valt het mee?

Iemand een tip hoe ik die zou kunnen repareren?
 
Ik heb thuis (regio Nijmegen) nog een KTM Competition einddemper liggen voor een 620 EGS. Alleen het eindpijpje is eraf gescheurd en ontbreekt.

Weet iemand of dat type uitlaat een ontzettende herrie maakt, of valt het mee?

Iemand een tip hoe ik die zou kunnen repareren?

Foto?
En geen idee of die demper juist open is voor meer power of juist stil is voor de geluidseisen.
 
Hallo allemaal! Ik ben nieuw op het forum dus hierbij eerst even voorstellen. Ik ben 24 jaar, bij motorrijbewijs binnen en een aantal weken geleden een KTM 620 uit 1999 gekocht! Het is een enduro zonder knippers, km-teller en met off-road banden, dus al veel plezier mee gehad in het weiland. Ik ben nu bezig met de ombouw naar supermoto.

Vraag: Welke tandwielen bevelen jullie aan voor een 620 met supermoto banden? Ik ben van plan er dagelijks mee naar het werk te rijden (10km, hoofdzakelijk 60-80 km/u). Er zit nu 15 voor en 52 achter op.
 

Bijlagen

  • EC10BE48-72EF-4436-802D-E05763722626.jpg
    EC10BE48-72EF-4436-802D-E05763722626.jpg
    172,7 KB · Weergaven: 11
Terug
Bovenaan Onderaan