KTM LC4: Teil fünf - Team Seacow still going!

dan blijft het toch voornamelijk wit met een camera harnas. Je zult het toch wel geweest zijn...ja opa doet nog goed mee.
Nu moet ik eigenlijk nog een keer privé les van Roy zien te regelen...op de grote baan mag het nog wel iets sneller, zeker op Assen. Hij is tenslotte ook een kampioen!
 
Laatst bewerkt:
dan blijft het toch voornamelijk wit met een camera harnas. Je zult het toch wel geweest zijn...ja opa doet nog goed mee.
Nu moet ik eigenlijk nog een keer privé les van Roy zien te regelen...op de grote baan mag het nog wel iets sneller, zeker op Assen. Hij is tenslotte ook een kampioen!

Op Assen zit ik wat meer in mijn element :P Oefening baart kunst, dus ook dit is te leren maar dat springen is buiten mijn comfort zone ;)
 
Op Assen zit ik wat meer in mijn element :P Oefening baart kunst, dus ook dit is te leren maar dat springen is buiten mijn comfort zone ;)

klik


Ik had ook eerst last van een te krappe spring comfort zone. Geniet er maar van....

Ff spelen met de nieuwe brommert



crea bea met de graafmachine op het werk op een braak stukkie grond. Prive track in wording. Ik zou er aan kunnen wennen.


Gewoon vaak doen, moet ik ook... G*dd*mme partij kramp in m'n benen :X

Maar goed, als knietje weer in orde is gaan we er op trainen :Y

Het blijf intense. Ga je meer trainen dan ga je sneller rijden en moet je weer meer trainen, ga je weer sneller enz. Dan kom je er ineens achter dat je conditie je tegenwerkt. Dat was wel schrikken voor mij. Dacht dat ik dat aardig voor elkaar had. Niet genoeg dus.

Die korte rondjes rijden, klaar in 5 minuten. Totaal af en nat bezweet met zware armen en benen. Je ziet de stenen, gaten wortels niet. Moet je ook niet naar kijken. Gas open en blik op oneindig.



:W
 
Da's nou net wat je onder de knie moet krijgen....glijden ipv rijden op zand!!
@Roy...jij heb er alweer zin in na gisteren....of er nog niet genoeg van??
 
Dat wel idd! Denk dat ik de crosslaarzen meeneem in de truck en daarin ga hardlopen. Denk dat dat goeie training is :P

_O- _O-

Of een middag crossen en dan de tank leeg rijden voordat je aan de pomp bent. Wat inhoud dat ik ruim 3 kwartier gedrukt hebt in vol ornaat. Geen auto die stopte, lachen dat wel...


Da's nou net wat je onder de knie moet krijgen....glijden ipv rijden op zand!!
@Roy...jij heb er alweer zin in na gisteren....of er nog niet genoeg van??

:$ wat hebben jullie dan gedaan :? :?

idd ook met noppen zak je allekanten op. Tis ff wennen.


:W
 
_O- _O-

Of een middag crossen en dan de tank leeg rijden voordat je aan de pomp bent. Wat inhoud dat ik ruim 3 kwartier gedrukt hebt in vol ornaat. Geen auto die stopte, lachen dat wel...:$ wat hebben jullie dan gedaan :? :?

idd ook met noppen zak je allekanten op. Tis ff wennen.


:W

Haha, beter met de motor als met de vrachtwagen. Die druk je een stuk lastiger :P
 
Zo! Wheelies gaan alweer lekker! Startmotor werkt weer perfect (vrijloop lager uit Polen voor 53 euro inl verzending)

Wat waren exact jouw klachten ivm de vrijloop lager? Ik heb hem er ook uit, het ringetje is wel een beetje gelubberd, maar niet heel veel. Hij startte wel altijd vrij slecht. Kwam bij koude start vaak niet door de compressie heen, of duurde lang voordat hij hem eindelijk pakte.
 
Wat waren exact jouw klachten ivm de vrijloop lager? Ik heb hem er ook uit, het ringetje is wel een beetje gelubberd, maar niet heel veel. Hij startte wel altijd vrij slecht. Kwam bij koude start vaak niet door de compressie heen, of duurde lang voordat hij hem eindelijk pakte.

Hij pakte hem gewoon niet. Klonk als tandjes poetsen.
Nu starten en lopen.
 
Laatst bewerkt:
Wat waren exact jouw klachten ivm de vrijloop lager? Ik heb hem er ook uit, het ringetje is wel een beetje gelubberd, maar niet heel veel. Hij startte wel altijd vrij slecht. Kwam bij koude start vaak niet door de compressie heen, of duurde lang voordat hij hem eindelijk pakte.

Dat zijn de symptomen van een gelubbert veer ringetje. Had ik ook veel drama bij het starten. Andere erin en tadaaa, werkte weer gewoon.
 
In mijn rechter voorvork poot trilt iets, het zit aan de bovenkant. Het klinkt als iets van metaal op metaal. Heeft iemand van jullie enig idee wat dit kan zijn?
 
Ja die kombocht is ook geinig! Hoop dat die huisfotograaf me wel wat vaker op de foto heeft staan :)


Ben er ook achter waarom ik op mijn bek ben gegaan, valdoppen op de vooras aan de grond gereden :P Die komen een paar mm na de voetsteun aan de grond dus wss voorwiel gelift, achterwiel er achteraan en baf! daar lag Roy :P
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan