KTM LC4: Teil fünf - Team Seacow still going!

Over wheelies gesproken...

Is de LC4 640 (2002 zwart blok) aan te passen zodat hij beter tegen lange wheelies kan? Blok gaat binnenkort toch open om dat lager te vervangen misschien dat er iets aan te passen is zodat hij de olie blijft rondpompen? Ik vermoed tenminste dat dat het probleem is waarom de LC4 niet zo goed tegen lange wheelies kan?
 
Jongelui,

Sinds vorige week ben ik de gelukkige eigenaar van deze LC4 620 uit 2000.
Hij heeft wat aandacht nodig, o.a. een nieuwe uitlaatdemper. De huidige is al eens opnieuw gelast en gepopnageld, maar ik wil een open blérpijp!

heeft er iemand nog iets leuks liggen? Hoeft niet puntgaaf te zijn, aangezien ik er mee rijdt zoals ie bedoelt is ;-)
 

Bijlagen

  • WhatsApp Image 2019-04-14 at 17.54.23.jpeg
    WhatsApp Image 2019-04-14 at 17.54.23.jpeg
    374,6 KB · Weergaven: 13
Late reactie van mijn kant, maar ik had eindelijk tijd om hem te servicen. Oliefilter, microfilter, luchtfilter, olie en benzine vervangen. Uitlaatdemper gefixt, beugeltje was afgebroken. Ding gaat als een kogel 😅
Zit snelgas op, standaard dellorto Carb en sxc demper.

- Alleen geen remlicht schakelaar op mijn voorrem, iemand nog suggesties voor vervangend setje wat redelijk plug en play is?

- Zijstandaard lijkt mij ook wel wat, want dit is niet te doen om hem met de sm wielen op de middenbok te zetten...

- Ennn ik wil er een koelven op zetten met schakelaar, iemand suggesties? Ding heeft geen accu. Alleen lichtspoel gok ik zo.

Nu maar eens de verlichting nakijken, die doet het dus niet (meer)...
Verder nog de kappen en ringen van de voorvork monteren.
 

Bijlagen

  • 67A3FF11-CBA1-429E-9151-2C4CF635AFCF.jpeg
    67A3FF11-CBA1-429E-9151-2C4CF635AFCF.jpeg
    199,2 KB · Weergaven: 10
  • DBB4E288-D626-49F3-B1C7-66B2871946C5.jpeg
    DBB4E288-D626-49F3-B1C7-66B2871946C5.jpeg
    151,7 KB · Weergaven: 10
  • AAF436E2-703D-473C-B946-C5FCDF4CEBF7.jpeg
    AAF436E2-703D-473C-B946-C5FCDF4CEBF7.jpeg
    216,3 KB · Weergaven: 10
Late reactie van mijn kant, maar ik had eindelijk tijd om hem te servicen. Oliefilter, microfilter, luchtfilter, olie en benzine vervangen. Uitlaatdemper gefixt, beugeltje was afgebroken. Ding gaat als een kogel 😅
Zit snelgas op, standaard dellorto Carb en sxc demper.

- Alleen geen remlicht schakelaar op mijn voorrem, iemand nog suggesties voor vervangend setje wat redelijk plug en play is?

- Zijstandaard lijkt mij ook wel wat, want dit is niet te doen om hem met de sm wielen op de middenbok te zetten...

- Ennn ik wil er een koelven op zetten met schakelaar, iemand suggesties? Ding heeft geen accu. Alleen lichtspoel gok ik zo.

Nu maar eens de verlichting nakijken, die doet het dus niet (meer)...
Verder nog de kappen en ringen van de voorvork monteren.

Geen zijstandaard, ik plant hem altijd gewoon ergens tegen een muur in de versnelling. Lekker nonchalant :P
 
Geen zijstandaard, ik plant hem altijd gewoon ergens tegen een muur in de versnelling. Lekker nonchalant :P

Hahahaha ja dat doe ik ook. Alhoewel de mijne een crossert is en hem meestal niet mee neem als ik de stad in ga. Daar heb ik mijn speed triple voor, die is zwaarder en moeilijker om weg te dragen, maw te jattuh!

Roy heppu de KTM alweer klaar?
 
Hahahaha ja dat doe ik ook. Alhoewel de mijne een crossert is en hem meestal niet mee neem als ik de stad in ga. Daar heb ik mijn speed triple voor, die is zwaarder en moeilijker om weg te dragen, maw te jattuh!

Roy heppu de KTM alweer klaar?

Als belasting teruggaaf binnen is.... nog niet!

Bekijk bijlage 1399032

Gewoon lekker omdat het kan.

Staat in een prive map waarschijnlijk.
 
Nu wat minder priveejerig...


Sua is hier van achteren genomen op de foto. Wel apart deze hoek zie je bijna nooit. Moment dat de brommert ingeleunt gaat worden en pootje uit gaat en het gas er weer op.

1400461



Is niet off topic, is de 2de KTM na de 660SMC

Just on any sunday
 
Laatst bewerkt:
Is er iemand in het zuiden des lands die een vliegwieltrekker m33x1.5 te koop heeft? Kan online geen shop vinden die ze op voorraad heeft en heb er dit weekend een nodig.
 
Is er iemand in het zuiden des lands die een vliegwieltrekker m33x1.5 te koop heeft? Kan online geen shop vinden die ze op voorraad heeft en heb er dit weekend een nodig.
Wat versta je onder Zuiden? Je kan bij mij morgen eentje nieuw in de verpakking ophalen voor 4 tientjes op de Automotive Campus in Helmond of 's avonds in Groesbeek.
 
Terug
Bovenaan Onderaan